Salı, Temmuz 07, 2015

Plastic Memories (2015 Spring)

İnsanların robotlarla yaşadığı dönemde Terminal Service departmanı, yazılımının süresi dolan robotları saldırganlaşıp sahiplerine zarar vermenden önce toparlamaktadır. İşe yeni başlayan 18 yaşındaki Tsukasa, partneri Isla'ya tutulur. Problem ise robot kızın lifespan -ının pek uzun olmamasıdır.

Seri Tsukasa'nın Isla'yı ilk görüşü ile başlıyor ve beni ekran başına mıhlıyor. Sonrasında insanlara yardımcı olmak istersen sakarlığı veya yazılımının hatası nedeniyle sorunlar açan tatlı mı tatlı Isla'ya gülmeye başlıyorum. Ek olarak kız cırtlak değil, havalar tafralar yapmıyor, 13 bölümlük seri hızlı ilerliyor ve aşk su yüzüne çıkıyor. Kahramanlarımız ayrıca çok pozitif ve cesur. Özetle seriyi -bazı yerlerinde göz yaşı döksem de - bayılarak izledim. 

Konu güseldi. İşleniş harikaydı. Karakterleri sevdim. Çizimleri sevdim. Hele hele Tsuka'nın içine atmaya çalıştığı üzüntüyü gözlerine çok iyi yansıtmışlar. Aşk olsun, arasıra gözyaşı arasıra kahkaha olsun diyorsanız tavsiye ederim :-)

Tag: Plamemo
Type: TV
Episodes: 13
Duration: 24 min.
Cast: Isla(Amamiya, Sora); Mizugaki, Tsukasa(Takumi, Yasuaki);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: