Cumartesi, Ağustos 08, 2015

Kalp Yogası-Memorial (8 Ağustos 2015)


gördüğüm bir reklam pasonu sayesinde 444 7 888 arayarak , ücretsiz kalp yogası için randevumu aldım. ve dün memorial-okmeydanı C blok konferans salonuna gittim. çoğu, bayan ve orta üstü yaşta kilolu kimselerdi. bir süre beklemenin ardından harika ses tonuna sahip bir bayan geldi ve mini mini hareketler yaptırdı. başlamadan önce benim gibi ilk kez gelmiş genç bir bayanı da görünce bizleri uyardı...

_ arkadaşlar bu yoga, kalp rahatsızlığı geçirmiş veya geçirmeye meyilli kişilere hitap eder. hareketler oldukça yavaş ve basittir. sizleri kesmeyebilir....

diğer bayan gitti, ben kaldım.

evet! hareketler acayip yavaş ve basitti. ama iş yerinde başımdan aşağı boca edilen tüm stresten kurtuldum.. bittiğinde, gitmeden önce, güssel sesi yanında harika gülümsemesi olan hocanın ellerini tuttum. teşekkürlerimi sundum.. gözlerim bile yaşardı mutluluktan, kuşlar gibi uçup canım evime kondum...

memorial-ın bu uygulaması temmuz sonunda bitiyor ama seneye tekrarlamayı düşünüyorlarmış... takdir ve tebrik ediyorum...



Hiç yorum yok: