Pazar, Ağustos 30, 2015

Kuroko no Basket 3rd Season (2015 Winter, Spring)

Seirin, Kaijou, ve Rakuzan takımlarının Winter Cup bünyesindeki karşılaşmaları 3. sezonu oluşturuyor. winter cup

İzleme Notlarım (dikkar spoiler):
_ 52 - 53: Kise-kun ile Haizaki arasındaki maç başlıyor. Haizaki rakibini sadece kopyalamıyor, eş zamanlı hareketi kendine göre yonttuğu için rakibin balansını bozuyor. Zamanında Kise'nin katılımı ile kendisi, Teiko Ortaokulunun basketbol klübünden şutlanmış. Şutlayan, tabiki Akashi. Bu arada senpai lerine öküz gibi davranıyor. Bu karakteri hiç sevmedim...
_ 54 - 56: Rakuran ile Shuutoku arasındaki maç. Topun geleceğinden emin üçlüğe kalkan Midorima'ya bayıldım. Akashi nin sırrı karşısındakinin dengesini bozması ve adamı popo üstü oturtması. 
_ 57 - 62: Kaijou ile Seirin arasındaki maç başlıyor ve bitiyor. Maçı kalp krizi geçirerek, Kise'nin çok çalışmaktan dolayı sakatladığı bileğine üzülerek, perfect copy'sine hayran kalarak, maçın sonucunu haksızlık kabul ederek ve Kise gibi ağlayarak izledim... Maçın sonucu beni hiç tatmin etmedi... Ama naparsın başroller Seirin'de. 
_ 63 - 66: Generation of Miracles üyelerinin Teiko orta okulunda bir araya gelmemlerini, çocukluk arkadaşına verdiği söz nedeniyle azimle çalışan Tetsuya'yı, milletin harikalaştıkça motivasyonlarının düşmesini, geride kalmamak için karakter atan Akashi'yi, ve ekibin dağılmasını işleyen bölümler... Aomine harika olunca takım arkadaşlarının nasıl olsa onu durduramayız veya geçemeyiz diye olayı bırakması çocuğu çok üzüyor. Dahi olmanın yan etkileri. Ek olarak Tetsuya'nın arkadaşına ait takımı resmen dalga geçer gibi yeniyorlar, kendi kalelerine gol aratak filan. Şu Akashi cidden tam dayaklık. 
_ 67: Kaijou ile Shuutoku arasındaki maç. Ek olarak Seirin ile Rakuzan arasındaki maç başlıyor. 
_ 68 - 75: Salak Kagami erkenden zone a girip beni deli ediyor. Koç olsaydım bench e çekip bir güssel tokatlardım. Ek olarak kaptan hakemle tartışıp teknik faul alıyor. Getirin 3 numaralı merdanemi... Lakin Kagami'nin artistik alley-oop ları güssel.

Uzun aradan sonra çötenk diye action dolu maçlar arasına girince açıkcası bocaladım. Bunda az önce bitirdiğim, izlerken sevgi pötürcüğü ve duygusal anaya bağladığım ginga e kickoff serisinin rolü de büyük. Neyse, 52. bölümdeki şık hareketleri görünce kendime geldim.. ps: hastasıyım Kaijou takımının kaptanının.. Özetle Akashi'nin karakter gelişimine değinildiğinde sıkıldım, nedense eski sezonlar kadar zevk almadım. Yine de sezon üç, kalp krizi geçirtecek kadar action doluydu derims. Basket, action ve kuroko no basket sevenlere öneririms.
ps: en sevdiğim bölümler 52, 62

Tag: Kuroko no Basuke 3rd Season
Type: TV
Episodes: 25
Duration: 24 min.
Cast: Aomine, Daiki(Suwabe, Junichi); Kise, Ryouta(Kimura, Ryouhei); Kagami, Taiga(Ono, Yuuki); Kuroko, Tetsuya(Ono, Kensho); Akashi, Seijuurou(Kamiya, Hiroshi); Hyuuga, Junpei(Hosoya, Yoshimasa); Kiyoshi, Teppei(Hamada, Kenji);Midorima, Shintarou(Ono, Daisuke); Murasakibara, Atsushi(Suzumura, Kenichi);
myanimelist.net detail



Kuroko no Basket: Saikou no Present Desu (2015 Fall)
Momoi'nin organize etmesi üzerine Generation of Miracles üyeleri bir araya gelip street ball oynarlar. Daha sonra da Kuroko için düzenlenmiş olan doğumgünü partisine katılırlar.
Hepsini bir arada görmek güssel ama Murasakibara'yi görmek bir ayrı güsseldi. Adamın boyunun posunun, konuşmasının, tarzının, saçlarını arkada toplamasının filan hastasıyım. kyaaaaa:-)

Tag: Kuroko's Basketball: It's the Best Present, Kuroko no Basket Episode 75.5
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 23 min.