Pazar, Ocak 17, 2016

We'll Never Have Paris (2014)

Aşık olduğu ilk kızla 10 yıl çıkan ve ona evlenme teklif etmeye hazırlanan Quinn, iş arkadaşı Kelsey'in ilanı aşk etmesi üzerine fikrini değiştirip ilişkiye ara vermek istediğini söyler. Kısa sürede de yaptığı hatayı anlar. Lakin Devon, Paris'e gitmiş hatta birisiyle tanışmıştır bile. Quinn uçağa atlar vee....

Sevmedim, tam bir zaman kaybıydı. Kafayı sex ile bozmuş bir nerd ün, daha sonra eski kız arkadaşını yeniden kazanmak için yaptığı nerd lükler filan. Ben gülmedim. Bu nedenlede sevmedim. Bu arada filmin yarısı Paris tanıtımını içeriyordu. 
ps: bu filmi neden listeme almışım ben yahu? 
ps: imdb country kısmında fransa yok. nassı yani, amerika gönülü paris tanıtım turları mı düzenliyor?!

Director: Simon Helberg, Jocelyn Towne
Cast: Simon Helberg(Quinn); Melanie Lynskey(Devon); Maggie Grace(Kelsey);
Country: USA
Runtime: 92 min
imdb detail