Pazar, Ocak 24, 2016

While We're Young (2014)

Kariyerlerine önem verdikleri için çocuk yapmamış ve yapmayı da pek düşünmeyen Cornelia ve Josh çifti, rastlantı olarak 20 lerindeki Jamie ve Darby çifti ile tanışır ve kendileri 40 larında olmalarına rağmen iyi anlaşır. Hatta onlar gibi hareket etmeye başlayıp, sıkıcı çocuklu arkadaşları ile geçirdikleri zamanları azaltmaya başlarlar. Lakin zamanla tanışmalarının pek rastlantı olmadığı, Jamie 'nin çok başka planları olduğu ortaya çıkar. Veeee; Cornelia ile Josh yaşlarına uygun davranmaya filmin yönetmeni tarafından itilir. PÖH!

Ben Stiller bana iyi gelen oyunculardan. Keza bulunduğu filmleri seviyorum. Bu filmi de sevdim. Naomi Watts ile harika ikili olmuşlar. Ek olarak filmde çok tatlı incecik espriler var. Örneğin, bisikletle giderken Josh'un belinin tutulması cidden iyiydi. Ama 30 lu yaşlarında olan ben için konun özü hiçte hoş değil. Gençlerle takılma, yaşına uygun hareket et. Benim yaşımdaki türk kadınları evli, çocuklu, bana evde kalmış muamelesi yaparken kendi hayatından nefret eden, yaptıklarımı tırnaklarını yiyerek dinleyen, fırsat bulur bulmaz da laf geçirmeye çalışan cinsler. Bunlardan biri mi olayım yani?!!!! Birgün evlenirsem ve çocuk+lar yaparsam da keza, isteyerek yapıcam ve tek derdim onları faydalı, özgür düşünen, tam, mutlu ve MUTLU bireyler olarak yetiştirmek olacak. Bir taraftan iş yerinde başarı açlığı doldurmak için çabalarken öbür taraftan anne rolü kesmek değil yani. Yazıyı okuyan ve anne biri varsa alınmasın lütfen. Keza mecburiyetten çalışmak zorunda olan gerçek annelerin sadece elleri öpülür. Lakin cocuğunu ananesine bırakan ve sırf onunla uğraşmamak için gerekmediği halde mesai kalan -anne- ler gördüm. So; yara, gocunmak, filan...

Director: Noah Baumbach
Cast: Naomi Watts(Cornelia); Ben Stiller(Josh); Adam Driver(Jamie); Amanda Seyfried(Darby);
Country: USA
Runtime: 97 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: