Cumartesi, Eylül 05, 2015

Baby Steps (2014 Spring, Summer)

Natsu ile tanışıp ondan hoşlanmaya başlayan Eiichirou, biraz kız yüzünden biraz da vücudu şekle girsin diye tenis sporuna merak salar. Derslerde tuttuğu harika notlarla ün salmış olan çocuk, aynı not sistemini tenis sporunda uzmanlaşmak için kullanır. Maçlar sırasında kafa yora yora kısa sürede bir yerlere gelir.

Çizimleri, hele hele Ei-chan'ın o iğrenç horoz style saç şeklini hiç sevmedim. Tenis sporuna ilgim de yok. Lakin çocuğun metot-vari yaklaşımı ve benim gibi herbir haltı not alması hoşuma gitti. Seri özellikle tenis sporuna başlayanlar veya ilgilenenler için harika. Bir çok şey öğrettiği gibi stamina'nın nasıl yükseltileceğini filan da anlatıyor. Açıkcası tenis sporunun bu kadar çok mental yetenek gerektirdiğini bilmiyordum. Mesela Ei-chan rakibinin duruşundan, raketi tutuşundan topu hangi alana göndereceğini tahmin edip o tarafa koşuyor. Ek olarak kendisi topu fırlatırken bir kaç adım sonrasını hesaplıyor. Kortta topu kontrol eden kazanırmış. Ek olarak duyguları balansta tutmakta önemliymiş. Mesela sabırsız olan bir adamın karşısında iki saat ayakkabı bağcığı bağlayarak zaman geçirdi ve maçı kazandı. Özetle tenis ilgi alanımda değil ama artık hakkında çok daha fazla şey biliyorum. Mutluyum. 
Lakin episode sayısı belli olmayan 2. sozona başlamıcams. Tamam, bir çok şey öğrendim, tenise olan saygım arttı ama maçlar sırasında sıkıldım. Bu kadar yeter bence. :-)

Ep 9: If you drink too many cold liquids, your blood sodium level drops and you tire out faster. It makes sense to slowly drink warm liquids that contain salt. And the citric acid in pickled plums helps reduce fatigue.

Type: TV
Episodes: 25
Duration: 24 min.
Cast: Maruo, Eiichirou(Murata, Taishi); Egawa, Takuma(Namikawa, Daisuke);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: