Pazartesi, Eylül 21, 2015

Konser: Ondekoza Japon Davul Konser

Cemal Reşit Rey deki konserin kendisi kadar gelen kitlede çok güsseldi.Etrafta Japonya ve Japon kültürüne aşina güler yüzlü Türkler ve Türkiye'de yaşayan Japonlar vardı. Salon doluydu. Konser sahnenin ortasındaki büyük davulun çalması ile başladı. Sonra küçük boylu davullar eklendi. Bir ara ellerine aldıkları Japon kültürüne ait oyuncaklar ile müzik ürettiler ve esprili halleri ile seyircileri bol bol güldürdüler. Ben de çoştum, mou ikkai, mou ikkai diye tempo tuttum. Davulla çalınan müziği çok beğendim. Adamların ciddi güç harcayan bu işi yaparken gösterdikleri azmi ve özeni ise gönülden taktir ettim. Sevgili arkadaşım Miho ile gittiğimiz bu konser bu senenin unutulmayacakları arasına yerleşti. Miho'cuğuma, Ondekoza grubuna ve katkılarından dolayı Japonya Başkonsolosluğuna teşekkür eder, buna benzer organizasyonların devamının gelmesini gönülden dilerims. :-)