Cumartesi, Ekim 17, 2015

Ao Haru Ride - live action(2015)

Bayılarak izlediğim animenin live aciton moviesi, Futaba'nın arkadaş edinmek için tatlı davranmayı bıraktığı ve bu süreçte ortaokulda hoşlandığı Tanaka ile yeniden karşılaşmasını konu alıyor. Tanaka, Nagasaki de yaşadığı 4 yıl boyunca bazı acılar çekmiş ve çoook değişmiştir. Futaba ona yardımcı olmak, yeniden gülümsemesini sağlamak istemektedir.

Öööööö, sevmedim desem... 
İzlediğim için pişman değilim, bir daha olsa bir daha izlerim. Ama Ao Haru Ride'ın animesi o kadar güsseldi ki live action movie sini sevemedim. Bir kere hızlandırılmıştı. İkinci olarak Futaba rolündeki Honda Tsubasa'yı pek yetenekli bulmadım. Tamam güssel kız, ama yine de ilgili duyguyu ekrana yansıtmakta cook acemi derims. Ek olarak uzun süredir jdrama ya da live action izlememiştim. Şu bir gerçekki eski animelere göre çok daha fazla temas, öpüşme var. Japonya'nın değişip, Korean gibi hertarafı haçlı ahlaksızlık ve kabalığın diz boyu olan bir yere dönüşmesinden, o hastası olduğum incelikli ve geleneksel Japon adetlerinin yeni nesillerde gelişmemesinden korkuyorum.. ps: Haç demişken, filmde Tanaka ile Futaba kiliseye gidiyorlar. Animede kilise hatırlamıyorum.. Varmıy dı acaba? İlerde ikinci bir kere daha izlicem, o zaman dikkat edicems..

Tag: Blue Spring Ride; Aoharaido
Cast: Honda Tsubasa(Futaba), Higashide Masahiro(Tanaka)