Perşembe, Ekim 01, 2015

Dropped Anime List (2015 Fall)

Brave Beats (Fall 2015)
Krala dansıyla meydan okuyan Bureikin, cezalandırılır ve dance toplarını bulmak için dance world dan dünyaya gönderilir. Burada Hibiki ile tanışır. Dance toplarından birini bulup ruhu ele geçirilen bir arkadaşına Hibiki, Bureikin ile vücutlarını birleştirip cool bir dancer a dönüşerek yardım eder. Bureikin kararını vermiştir, dance toplarını Hibiki ile birlikte bulacaktır.
Break dance yapan çocuk. Bana fazlasıyla Tribe Cool Crew u hatırlattı. Lakin daha amatörce. Çocuk animesi yani. Özetle 22 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Comet Lucifer (2015 Fall)
Bulduğu kırmızı taşı cebine atan çocuk, kız arkadaşıyla birlikte uçurumdan düşer. Burada ilginç bir göl bulurlar. Gölün ortasındaki koca taş bloğu ile çocuğun taşı birleşince ortaya bir kız çıkagelir. Ek olarak bir de mecha görünümlü yaratık. Bu yaratık taşın veya kızın peşindeki bir mecha ile dövüşür. Böylece bizimkiler kaçabilir. Küçük kız dünyayı yeni tanıyor gibidir. Özel güçleri ile maddeleri uçururken gözlüklü bir herif bunu görüp sapıtır. PC dahisi herif, çevredeki mecha ları kontrol ederek bizimkilere saldırır filan.
Bölümlerden birinde (sanırım 2) etrafı kan gölüne çeviren sarışın bir çocuk gördüm.Bu nedenle devam kararı aldım. Ama 3. bölüm o kadar saçma ve sıkıcıydı ki acayip bunaldım. Ek olarak küçük kız çok mal. Ortada moe moe koşup ona buna çarpıyor, Mahçup modda önüne bakarken diğerleri iltifatlar yağdırmaya başlıyor filan. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Concrete Revolutio: Choujin Gensou (2015 Fall)
Dünyadaki kahramanları korumakla görevli bir örgütün üyesi olan, gayet karizmatik tipli ve sesli Jirou, bir cafe de garson olarak çalışan Kikko'dan yardım ister. Çünkü kız gerçekte bir cadıdır. İkisi birlikte dünyayı sayısız kez kötü kişilerden kurtarmış bir uzaylıya yardım ederler.
"Hitoyoshi, Jirou"-ı seslendiren "Ishikawa, Kaito"-ın sesine bayıldım. Lakin seri çok renkli ve moe style cadıyı sevmedim. Seri, kahramanların kötü robot, uzaylı vs -lerle çarpışmalarını işlicek gibi. İşleniş beni etkilemedi. Deli vaktim olması lazım ki bakıyım. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



DD Hokuto no Ken 2 Ichigo Aji+ (2015 Fall)
Berbat çizilmiş bir adam-çocuk-nedir anlamadım, bir şey ararken kızın biri tarafından okula sürükleniyor. Çocuk normal davranıyor ama sınıftaki herkes gülüyor. Kız, sınıfına yeniden neşe geldiği için mutlu oluyor.
Pöh! Çizimler kötü, espriler kötü, konu nedir belli değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Dance with Devils (2015 Fall)
Okul öğrenci işleri başkanı ve çevresindeki diğer 3 çocuk, aslında vampire dır. Bunlar bir gün yanlarına Ritsuka isimli kızı çağrırlar ama kızın taktığı muska yüzünden ona birşey yapamazlar. Kız eve döndüğünde annesini yaralanmış, evlerini ise devil lar tarafından zarar görmüş bulur. Akabinde okul öğrenci işleri başkanı Rem, buna yardım eder. İkisi anneyi aramaya koyulurlar. Aslında vampire larda, devil larda Grimoire isimli bir kitabı aramakta ve bu kitabın kızda olduğunu sanmaktadırlar.
Standart kız ve çevresinde cool görünümlü vampire lar hikayesi. Karakterleri sevmedim. Çizim, konu, işleniş standart. Ööö arada karakterler şarkı söyleyerek dövüşüyor veya yürüyorlar. Sarmadı açıkcası. Deli vaktim olursa bakarıms. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim. 



Fushigi na Somera-chan (2015 Fall)
Abla evde kalan 6 adet pirinç ile yetinmek istemez ve sihirli gücünü kullanıp yemekler oluşturur. Ortaya çıkan yemekler yere düşüp parçalanınca yine gücü ile bunları birleştirir. Lakin köpekleri de birleşime dahil olunca ortaya yemek kokulu köpekçik çıkar. Köpekçik kız kardeşin elini yer.
Ööööööööööööööööööööööööööö Çizimler berbar, komedi olması gerekiyor sanırım ama ben gülmedim. Bir tek köpeğin eli yemesi ilginçti, ah birde bölüm sonunda obaa-chan modda bir sesin rap yapması güsseldi. Ama izleyemeyeceğim kadar bana hitap etmedi. Özetle her biri 3 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim. ps: ama sondaki rap ve bölümün kısalığı nedeniyle arşivliyorums:-) 



Gakusen Toshi Asterisk (2015 Fall)
Klasik: çocuk yanlışlıkla giyinen kızı görür. kız utanıp çığlığı basar ve çocuğu duelloya çağırır. Sihirli kılıçları ile çarpışırlar ve kız yenilir. Ah unutmadan, bu arada çocuk -yanlışlıkla- kızın memesine eller. Kız iyice çileden çıkar ve hoooooppp sınıf arkadaşı olurlar. Bu arada çocuk o okulda öldürülen ablasına neler olduğunu öğrenmek için gelmiştir. Kız ise aslında küçük bir ülkenin prensesidir.
Çizimler, konu, işleniş, karakterler hep aynı.. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hacka Doll The Animation (2015 Fall)
App kullanıcısına advice vermek için telefondan fırlayan 3 kız, onları -yanlışlıkla- çağıran kullanıcı kızın gününü advice vericem diye mahvederler.
Üç salak kızın komik olması gereken maceraları; ama ben gülmedim. Özetle her biri 7 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Heavy Object (Fall 2015)
Duygusuz gibi görünen kızımız Milinda, Object isimli büyük savaş silahını yönetmektedir. Bölüğünde asker olan Qwenthur ve Havia ile tanışır.
Daracık kostüm giymiş koca silahı yöneten, duygusuz görünümlü ama içinde kesin bir moe saklı kız, iki tane çocuk. konuşmalar açıklamalar acayip uzun ve sıkıcıydı. İzlerken çok çok sıkıldım. Özetle 24 bölümlük serinin sadece 1. bölümünü izleyip kestim.



Hidan no Aria AA (2015 Fall)
Popüler butei (kötü adamları yakalayan, iyi silah kullanan ajan) Aria'nın Amica'sı (öğrencisi, asistanı) olmak için kasan ve başaran Akari, sonraki bölümlerde yeni arkadaşlar edinir ve ait olduğu klanın sahip olduğu güç nedeniyle karşısına dikilen sorunlu kızlarla uğraşır. Bu süreçte Akari ile ilgili fantaziler kuran Shino ve Takachiho, aralarında duello ederler, Kirin, senpai si Raika'ya önce aşık sonra Amica olur. Aria, dost görünen düşmanları ile takışır filan falan.
Sabun köpüğü hikayelere ihtiyacım olan bir zamanda denk düştüğü için bu kadar uzun (7 bölüm) izledim. Aslında güssel bir seri değil. İlk bölüm kız arkadaşlıkları, salak ama azimli kız imajı ile beni etkiledi. Ama sonrasında seri kızların birbirlerine yavşamalarına öncelik vermeye başladı ve sıkıcı bir hal aldı. Ek olarak serideki bütün kızların -anlamsız bir şekilde- hak etmediği halde Akari, Akari diye çıldırmaları sinir bozucu. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 7 bölümünü izleyip kestim.



Itoshi no Muco (Fall 2015)
Sahibine çok düşkün, sevgi dolu ve saftirik köpek Muco'nun maceraları .
Fazla çocuk animesi. Sahibi cool. Ama köpek çok saftirik. ps: Aynı zamanda tatlı. Ama her animeyi de tatlı diye izleyemem yani. Özetle her biri 12 dakika süren 25 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



JK Meshi! (Fall 2015)
Üç adet kız tarih dersi çalışırken acıkırlar aralarından birisi domatesli miso çorbası yapar. Afiyetle çorbayı içerler.
"Japon yemek animeleri" modasına devam eden bir seri. Kızları sevdim değil, işleniş hızlı, sevmedim, yemek açıklaması beni etkilemedi. Özetle her biri 3 dakika süren 26 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



K: Return of Kings (2015 Fall)
Seri, kırmızı ve mavilerin arka planda uyuz ötesi ve konuşmaların anlaşılmayacağı kadar yüksek volume lu bir müzik eşlinde dövüşmeleri ile başlıyor. Başarılı çizilmiş dövüş sahneleri arasında mavilerden olan kız, popo ve memişler ortada rakibiyle karşılaşıyor. Sonra kırmızıların yeni liderinin Anna isimli kız olduğunu, iki adet silver üyesinin liderlerini beklediğini, yeşillerin ise diğer renk üyelerine savaş ilan ettiğini öğreniyoruz.
Uzun tutulmuş saçma konuşmalar yüzünden izlerken çok sıkıldım. Başlarım myanimelist deki yüksek puanına. İkinci nesil Durarara lar da yüksek puanlı ama bir halta benzemiyorlar. Kötü işleniş, berbat arka fon müziği... Özetle 13 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Komori-san wa Kotowarenai! (2015 Fall)
Koca memeli kızın okul arkadaşlarına veya öğretmenlerine hayır diyememesini ve ona yardımcı olmak isten iki arkadaşının maceralarını konu alıyor.
Kız katlanamayacağım kadar moe. Konu ilgimi çekmedi, esprilere hiç gülmedim. Özetle her biri 2 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Lance N' Masques (2015 Fall)
Babasının izinden gibip şovalye olan Youtarou, aç bilaç dolaşırken bir kız çığlığı duyar. Şovalyelik dürtüleri canlanır ve kızı maskesini takarak kurtarır. Küçük kız koca bir şatoda -bir nedenden- dolayı yalnız başına yaşamaktadır. Yanında bir tek fedakar hizmetçisi vardır. Youtarou, hero lara hayran olan küçük kızın davetini kabul edip şatoda konaklar. Bu sırada güvenlik olmadığı için kapıya dayanan kötü adamları benzetir.
Çizimleri sevmedim. Konu ilginç değil. Seri ecchi değil ama harem kokuyor. Şovalye sanki herkese mavi boncuk dağıtıyor. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Lupin III (2015) (Fall 2015)
Hırsızların kralı Lupin ve ekibi, peşinde MI6 olmasına rağmen, kafasına koyduğu şeyleri çalarak, İtalya'da maceradan maceraya koşar.
Lupin'in birşeyleri çalması, binbir cambazlıkla kurtulması ve bölümün mutlu bitmesi. Patern bu. Rahatsız etmedi. Ama tarzım bir anime değil. Daha ikinci bölümde uyuklamaya başladım zaten. Özde bir konu yok. Günlük maceralar işleniyor. Karakterler ve ortamın fazla renkli olması da tarzım değil. Özetle 24 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Onsen Yousei Hakone-chan (2015 Fall)
Onsen-i temizledikten sonra hoşlandığı kıza yakın olmak için dua eden çocuk, birden karşısında Onsen Fairy-i olduğunu söyleyen küçük bir kız görür. Kız, çocuğun dua için verdiği snack i yer ve çocuğu -bir nevi- iter. Çocuk, hoşlandığı kızın üstüne düşüp (yakın oldu yani) memişlerini avuçlar.
Esprilere?! gülmedim, çizimleri sevmedim, yani Özetle her biri 3 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Ore ga Ojousama Gakkou ni "Shomin Sample" Toshite Gets*Sareta Ken (2015 Fall)
Erkek kaslarından hoşlandığı düşünülen fakir öğrenci Kimito, ailesinden de onay alınarak paldır kültür bir kız okuluna getirilir. Bu kız okulu geleneksel yönlemlerle zengin öğrencilerine hizmet vermektedir. Lakin mezun olanlar gerçek yaşama atılınca ciddi problemler yaşamaktadırlar. Kimito, onlara hem bir erkekle nasıl konuşulacağını hem de fakirlerin hayatını öğretecektir. İlk öğrencisi Aika, arkadaş edinemeyen bir kızdır. Birlikte fakir klübünü kurarlar.
Aslında dünyadan bihaber kızların "aaaa trene biniyomuşşşş" veya "o-re, ore dedi aaaa" gibi dumur halleri iyi. Ama konsept na-tarzım, yani harem. Ek olarak çocuğu sevmedim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Osomatsu-san (Fall 2015)
Zamanında çok tutmuş olan Mr. Osomatsu serisinin yeniden hayat bulması. Farklı karakterde 6 ikizin başından geçen günlük -komik- maceralar. Çeşirli filmleri veya konuları tiye almalar filan.
İlk bölümden yeniden populer olmak için baby face suratlı çocuklara dönüşüp kızları etkilemeye çalışmaları, bu arada limitlerini zorlayıp normal hallerine dönmeleri filan komikti. İzleme kararı aldım. Karakterleri sevmesemde işleniş iyiydi. Lakin ikinci bölümde gülmedim. Espriler banel geldi. Ok arada iyiyler var ama zaman ayıracağım kadar iyi değil. Hatta-3 ün yarısında uyukladım ve kestim izlemeyi. Özetle 25 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim diyebilirim.



Owarimonogatari (Fall 2015)
Araragi, transfer öğrenci Oshino ile tanışır. Kız okul haritasını inceleyip ilginç bir oda bulduğunu söyler. Birlikte odaya girerler burada kız çocukla konuşur konuşur konuşur.
OMG! İçim bayıldı. İki bölümü birleştirmişler yani 48 dakikalık bir episode a baktım ve dayanamadığım için hızlı hızlı geçtim. Bir oda içinde bir kız ve bir çocuk paso konuşuyor. Ulaka kızın sesi, konuşması, tarzı, herşeyi midemi bulandırdı. Seri 8.44 gibi yüksek bir puan almış ondan bakayım dedim. Ama dayanabiliritemin çok çok üstünde. Ay acayip uyuz hatta. Özellikle uyuzluğunu belirtiyorum ki, ilerde unutup puan yüksekliğine kanıp bir bölüm daha izlemeye kalkmayayım. :-) Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Peeping Life TV: Season 1?? (2015 Fall)
İki kişi son zamanlarda moda olan konulardan konuşur. 2. bölümde kız bisikletini yaptırmaya getiriyor ve tamirciyle lak lak ediyor. 3.de iki kişi uçakta konuşur.
Japonca pratik için faydalı bir seri. Ama izlerken sıkıldım. Çizimler kötü. Konu yok. Sadece boş boş ama tam Japon Style konuşan tipleri var. İlerde Japonca çalışmaya yeniden başladığımda ve vaktim olduğunda bakarım dicem. Ama bu kadar boş laklaklara katlanabilir miyim, emin değilim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shingeki! Kyojin Chuugakkou (2015 Fall)
Eren ve arkadaşları koştur koştur okula giderler. Önce yanlışlıkla titanların sınıfına girerler. Bir kaç action dan sonra kendi insan bölümündeki kendi sınıflarını bulurlar. Lakin vakit öğle yemeği olduğunda titanlar gelip bentoları kaparlar. Eren gözyaşları içinde intikam almaya yemin eder.
hahahaha! Mikasa'nın keşke Eren bana da çarpsa diyerek koşturmasına, Eren'in çarptığı kızlara farklı, erkeklere farklı davranmasına, kafasına düşen cetvellere koptum. Ama yinede seri esprileri izlemek isteyeceğim kadar başarılı değil. Çok vaktim olursa izleyeceğims. Özetle herbiri 17 dakika olan 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru (2015 Fall)
Kemikleri çok seven ve kemik yapısından işlenmiş cinayetlerin sırrını çözen bir kadınla arkadaş modda takılan high school öğrencisi Shoutarou, çoğu zaman kadından daha olgun davranmakta ve onun bir nevi peşini toplamaktadır.
Kadının kemiklere bakarak cinayetleri çözmesi güssel, çizimler güssel. Konu iyi ama işleniş berbat. Yani konuşmaları çok uzatıp, cinayetin çözülme kısımlarını kısacık tutmuşlar. İzlerken çok sıkıldım. Fazla vaktim olursa veya birisi bana özellikle tavsiye ederse izliyor olacağım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shin Atashin'chi (Fall 2015)
Kızı, oğlu ve sessiz bir kocası olan Japon ev kadını "Tachibana, Mother" nın ve ailesinin günlük ve komik maceraları anlatılır.
Birinci bölümde gülmeye çok ihtiyacım olduğu için güldüm. Birbirinden bağımsız espiriler güsseldi eğlenceliydi. Ama ikinci bölümü izlerken sıkıldım. Çizimler iyi değil, konuların bazıları iyi bazıları değil. İşleniş normal. Özetle 26 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Starmyu (Fall 2015)
Erkek Idol yetiştiren bir okula 5 farklı karakterde çocuk katılıp birsürü mülakattan geçerler. Çoğu juri üyesince başarısız sayılsalarda, birisi bunları toplar ve eğitmeye başlar. Çocuklar daha ilk baştan anlaşamayıp takışırlar.
Diğer adı "High School Star Musical" olan serinin ilk bölümü sevdim. Okul sınavı için kasan azimli tipler. Ama daha sonra canım sıkıldı. İkinci bölümde arada şarkı söylemeye başladılar. Baby face suratların, çiçekler içinde yada ay ışında şirin görünmeye kasarak şarkı söylemeleri, zenzen tarzım değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Subete ga F ni Naru: The Perfect Insider (2015 Fall)
Moe, hoşlandığı adamın hayran olduğu Magata isimli kadını görmeye gider. Magata Sensei, çok genç yaşta zekası sayesinde başardığı işlerle ve öldürdüğü ailesi ile meşhurdur. Gerçi kendi ben değil bir doll öldürdü demektedir ya.
İzlerken sıkıldım. Çizimleri sevmedim. Dakka başı sigara içen hayattan bezmiş moddaki adamı hiç sevmedim. Konu, fazla bunaltıcı bir havada geçiyor. Özetle 11 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Taimadou Gakuen 35 Shiken Shoutai (2015 Fall)
Yakaladığı cadıyı öldürdüğü için tekrar akademiye dönmek zorunda bırakılan Ootori, küçük yaşta ailesi bir cadı tarafından katledildiği için öfkelidir. Katılmak zorunda bırakıldığı klüp başarısızlığı ile ünlüdür. Klübün başkanı, Takeru, ezik görünmekte ama sinirlenince taşıdığı kılıçla kurşunları biçmektedir. Bakalım Ootori'nin de katılımıyla 4 kişi olan bu cadı yakalama klübünü ne maceralar beklemektedir?!
Seri bunny kostümü ile masa üstüne çıkmış bir kızın memişleri ile başlıyor desem.. Aslında konu ilginç, özellikle top class Ootori'nin "ne işim var benim bu salaklarla" diye düşünürken aslında Takeru 'nun da gayet başarılı ama temper-ı yüzünden o level da olması hoşuma gitti. "Ootori, Ouka"-ı seslendiren "Ueda, Reina"-nın sesi güssel. Aklıma Bleach-Rukia geldi. Lakin seri izleyemeyeceğim kadar uyuz ecchi içeriyor. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Utawarerumono: Itsuwari no Kamen (Fall 2015)
Bilinci yerine geldiğinde kendini karlar üstünde bulan Haku dev bir böcekle karşılaşır. Ondan kaçarken daha farklı / sanki bu dünyaya ait olmayan bir organizma ile karşılaşır. Ondan da köpek kuyruklu kızımız Kuon sayesinde kurtulur. Sonrasında Kuon ile şehre gelen Haku, burada zekasını kullanarak köylülere yardımcı olur. Bir seferinde onlarla birlikte böcek yakalamaya bile gider.
İlk sezondaki main karakterleri sevdiğim için seriye bakma kararı almıştım. Ama bu sezonu izlerken sıkıldım, çünkü yeni yeni karakterler main olmuş. Herb lerden anlayan main kızımız Kuon u pek beğenmedim. Çocuğu banyo yaparken dikizlemesi hariç ilgimi şeken bir yanı yok. Oysa ilk sezondaki şefkat dolu Eruruu ya nasılda bayılmıştım. İlk üç bölümde ilk sezondan birine rastlamadım. Çizimleri sevmedim. Özetle 25 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Valkyrie Drive: Mermaid (2015 Fall)
Küçüklüğünden beri özel olduğunu hisseden Mamori kaçırılır. Kendisine geldiğinde bir adadadır. Birden gökyüzünden acayip karizma başka bir kız iner ve bizimkini baştan çıkarır. Mamori orgazm style hisler eşliğinde silaha dönüşür. Sonra birlikte başka ikililerle dövüşmeye başlarlar
Kızın, diğer kızı silaha dönüşebilmesi için salyalı salyası öpmeleri filan. İtiraf edeyim "Shikishima, Mirei" acayip karizma çizilmiş ama malum bu kadar ecchi, hem de hem cinsler arasında bana fazla. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Young Black Jack (2015 Fall)
Tıp öğrencilerin boykot yaptığı bir zamanda stajer Maiko, bir tren kazasında yaralananlar için yardım bulmaya çalışır. Hazama ile böyle tanışır. Sonrasında kol ve bacağı kopmuş bir çocuğu ameliyat ederler. Maiko, henüz ilk ameliyatını yapan Hazama'nın hızına ve becerisine hayran olur. Ek olarak bu adamın bütün vücudu dikiş izleri ile kaplıdır.
İzlerken sıkıldım. Basit sahneleri çok uzun tutmuşlar. Adam iki saatte dikiş atıyo filan. Çizimler de hoşuma gitmedi. Konu nedir anlamadım. Bence 12 bölümlük dizide ellerini bu kadar gevşek tutmamalılardı. Konuya hemen girmelilerdi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



İzlemeden Kestiklerim:
Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus 2nd Season : İlk sezonu sevmemişim.