Çarşamba, Temmuz 01, 2015

Dropped Anime List (2015 Summer)

Aquarion Logos (2015 Summer)
Serinin 50 dakikalık ilk bölümünde, tek başına dolaşan çocuk deniz kenarında ağlayan bir kız görür. Konuşurlar ve birbirlerine ısınırlar. Lakin sonrasında çocuk bazı hayaller görür ve kızın elindeki kitabı incelemek ister. Kız ise bir zamanlar bulduğu ve arkadaşım dediği kitabı vermek istemez. Bu ikisi tepişirken kitap ortadan yırtılır ve gökyüzünde yarıklar oluşur. Evrenler, boyutlar birbirine girer filan. Sonra, önceki sezona ait karakterler ortaya çıkıp mecha larıyla -belirsiz- enemy lerle dövüşerek, dünyayı kurtarırlar. Meğer çocuk Jin miş. Karışık kuruşuk işler. Sonraki bölümlerde ise adamın biri bazı kelimeleri canavara mı ne dönüştürür. Yeni kahramanlar vektörleri ile bu canavarları öldürüp dünyayı kurtarırlar. Bu sırada sakin yapısı ile korkusuzca bakan "Kaibuki, Akira" isimli çocuk kurtarıcıyım ben diyerek bir vektöre atlayarak canavarı öldürür. Sonraki iki bölüm yine böyle devam eder; canlanan kelimeler (dream, love gibi), acı çeken insanlar, vektöre binip kimochhhiiiiiiiiiii diyen örgüt üyeleri ve mutlu sonlarrrr.
Ayyy dönemin hayal kırıklığı bu seri olsa gerek; berbat! Konu yok. saçma salak bağlantılar, millet doğuştan mecha kullanmayı biliyor herhalde. İzlerken çok sıkıldım. Özetle 26 bölümlük serinin sadece 4 bölümünü izleyip kestim. Oysa önceki sezonları çok sevmiş ballandıra ballandıra anlatmıştım. Yazık olmuş. ps: yeni seri olursa yine ilk bölümlerine bakıcam. Onu da sevmessem tamamen izlemeyi kesicems.



Chaos Dragon: Sekiryuu Seneki (2015 Summer)
Ülkesi ele geçirilen prens, hayallerinden vazgeçmiş bir şekilde halka yardımcı olamktadır. Halktan bazıları ise isyanlardadır. İşte böyle bir isyan sırasında rastlantı sonucu, şehrin koruyucu tanrısı kızıl dragona ait bir bla bla prensin göğsüne yapışıp onu güçlü kılar.
Çizimleri ve konuyu sevmedim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Denpa Kyoushi (TV) (2015 Spring, Summer)
Kolej sonrası bilime olan tutkusunu kaybeden genç-dahi-Kagami, yaşamını kız kardeşine bağlı bir NEET olarak geçirmektedir. İstemediği hiçbirşeyi yapmamaya kararlı baş kahraman, eli sopalı kız kardeşi yüzünden bir okulda öğretmen olarak çalışmaya başlar ve öğrencilerine, hayat hakkında kendince dersler verir.
Klasik; zor durumdaki öğrenciler ve onlara yardımcı olan standartın dışındaki arıza öğretmen animesi. Çizimleri sevmedim. Kagami çok cırlayarak başımı ağrıttı. İşleniş sıkıcı.Karakterleri sevmedim. Özetle 24 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Kyoukai no Rinne (TV) (2015 Spring, Summer)
Küçüklüğünden beri ruhları görmeye alışkın Sakura, onları ignore etmektedir. Bir gün Rinne isimli bir çocuk sınıf arkadaşı olur. Çocuk, garip bir kıyafet giydiğinde görünmez olmakta, runları görebilmekte hatta onları öbür dünyaya gönderebilmektedir. Evet, bir nedenden dolayı öbür tarafa geçememiş ruhların huzur bulmaları gerekir. Aksi halde yaratığa dönüşürler.
Yani bildiğin Bleach serisinin çakması. Bir tek Ichigo yerine kız karakter, Rukia yerine Rinne isimli çocuğu kullanmışlar. Karakterleri ve çizimleri beğenmedim, konu zaten tanıdık. Özetle 25 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Prison School (2015 Summer)
Yeni karar gereği şimdiye kadar sadece kız öğrencilere hizmet etmiş olan lise, 5 erkek çocuğu kabul eder. Lakin çocuklar banyo yapan kızları gözetlerken yakalanır. Ailelerinin öğrenmesindense okul başkanı ve yardımcılarının gardiyan olduğu hapishanede kalmayı tercih eden çocuklar, başlarına geleceklerden habersizdir. Aralarından Kiyoshi ise, hoşlandığı kızla buluşmak için kaçmayı planlamaktadır.
Poh!. Tavsiye üzerine izlediğim animeyi sevmedim. Kusmalara, sıchmalara gülüyor olsaydım, Japon değil, Amerikan dizileri izliyor olurdum!!! Yani hiç gülmedim, aksine o iğrenç sahnelerde ( hele koca memeli kızın vıcık vıcık terlediği yerlerde) midem bulandı. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 5 bölümünü izleyip kestim.



Charlotte (2015 Summer)
Bir süreliğine bayılıp başka bir insanın belleğini ele geçirebilen Yuu, bu özelliğini okulda ve kızlar arasında bir numara olmak için kullanmaktadır. Bir gün bir başka okulda başkanlık yapan ve süper güçleri bulunan Nao-chan'a yakalanır. Kızın abisi üstün güçleri nedeniyle bilimadamları tarafından yakalanmış testlere tabi tutulmuş ve kafayı sıyırmıştır. İşte bu nedenle Nao, özel güçleri olanları tespit eder ve onları bu güçleri kullanmamaları konusunda uyarır. Yuu da okul değiştirip ekibe katılır.
İlk bölümlerdeki çizimlere ve konunun işleniş şekline bayıldım. Bencil Yuu'nun tavırları, kötü kötü gülüşü 10 numara ve çok komikti. Lakin özellikle moe kız Yusa'nın ortaya çıkması ile sıkılmaya başladım. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 4 bölümünü izleyip kestim.
2.deneme: Sulu adamın harita üzerinde göstermesi üzerine ekip, ormanlık bir alana gidip kamp kurar. Bir kaç gün sonra aradıkları adam ortama gelir. Kız adamı yeteneği gereği uçarken görüntüler ve ona, ya uçma esnasında yeteneğini kaybedersen, ya birileri seni görür yakalar ve üzerinde deneyler yaparsa der. Çocuktan bir daha uçmucam sözünü aldıktan sonra dağılırlar. Eve dönen Yuu, kızkardeşi Ayumi'yi hasta bulur.
Yuu, ekip arkadaşı Nao, okuldaki diğer kızlardan dayak yerken sadece izliyor, yardım etmiyor olması beni acayip sinir etti. Yahu "ne biçim arkadaşsın" ı kenara koy, sen ne biçim bir insansın yaa. bu arada kızlar Nao yu neden dövdü anlamadım. Kamp sırasında Nao abisinin dinlediği müzki dinlerken yanına yuu geliyo. Kız müziği çocuk ile paylaşıyor. Hayal dünyasına dalan çocuk rüyasında aaa bu da kim dediği birisini görüyor. Filan Falan. İzlerken sıkıldım. Seri beni yakalamadı. Hatta yakalamayı bırak, dayak yiyen kızı izleyen çocuk yani Yuu beni acayip sinir etti. Yine kesiyorum. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 5 bölümünü izleyip kestim.



Himouto! Umaru-chan (2015 Summer)
Derslerde, sporda, piyano çalmada birinci ve okulun göz bebeği güsseller güsseli Umaru, eve gelince bir yaratığa dönüşmekte ve abisi Taihei'ye dünyayı zehir etmektedir. Şımarık, dağınık ve bencil bu kız, bitip tükenmek bilmeyen mızmızlanmalarını bakalım hiç bir okul arkadaşına yakalanmadan devam ettirebilecekmidir?!
İlk iki bölüm güsseldi. Özellikle kızın snack ler eşliğinde anime izlemesine koptum. Çünkü bende anime day ler de aynı moda giriyorum :-) Lakin işleniş hep aynı şeylerin çevresinde dönüyor gibi geldi bana ve sıkılmaya başladım. Şımarık Umaru ve kaprisleri, onunla uğraşan abi ve yan karakterler. Sıkıldımmmm. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Kekkai Sensen (2015 Spring, Summer)
Bir başka boyuttan gelen yaratıklar ile barış içinde yaşayan insanların ülkesinde, ilginç bir tip peydah olup emrindeki canavarlarla çevreye zarar vermeye başlar. Karşısında ise süper güçleri bulunan insanlar vardır.
Karışık kuruşuk çizimler hiç keyif vermedi. Ayrıca konu ve işleniş güssel değil. Karakterlerden uww dediğim de olmadı. Ek olarak izlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Kuusen Madoushi Kouhosei no Kyoukan (2015 Summer)
Sihirbazlık okulunda okuyan gençler insanlığı böcek görünümlü robot ordusundan korumaktadır. Cool görünümlü Kanata, o gün rastlaştığı bütün teşhirci ve cırtlak kızlardan sapık damgası yer.
Pöh! Harem animesi. Çocuğun üstüne düşen koca memeli ve cırtlak kızlar bla bla. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Joukamachi no Dandelion (2015 Summer)
Kralın 8 tane çocuğu vardır. Bir sonraki sene kimin yeni kral olacağına halk karar verecektir. Bu nedenle çocukların herbiri kameralarca izlenmektedir. Kamerafobisi olan utangaç Akane, basını yasaklayıp huzur içinde yaşayabilmek için kral olmaya karar verir.
Akane madem basını sevmiyor neden kral olmayı umursamıyor modda değil?! Sevmedim. Cırtlak, bencil, kaprisli, kıskanç Akane karakterini hiçççç sevmedim. Bende utangaçtan çok kaprisi ve şımarık izlenimi uyandırdı. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.




Durarara!!x2 Ten (2015 Summer)
Hastanede yatan Izaya, kendisini öldürmek için birilerinin geleceğine emindir. Nihayet zamanında katıldığı toplu intihar eyleminde, içtiği zehire rağmen hayatta kalabilmiş bir kız gelir. Kız, kendisini kandıran aslında intiharla hiçç alakası olmayan Izaya'yı öldürmeye yemin etmiştir.
Uzun ve gereksiz konuşmaların, scene lerin doldurulduğu çok sıkıcı bir bölümdü. 2015 Winter döneminde izlediğim berbat öresi "Durarara!!x2 Shou"-dan sonra bu "Durarara!!x2 Ten" konusunda acımasız olmaya kararlıyım. Kararımı uyguluyorum. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Monster Musume no Iru Nichijou (2015 Summer)
Çocuğun biri, yanında yarısı yılan yarısı koca memeli bir insan olan kız ile uyanır. Kız buna sürünür, teşhir eder, filan falan.
Klasik, bütün kızların bir çocuğa düşkün olduğu harem animesi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünün ilk 10 dakikasını izleyip kestim.



Ninja Slayer From Animation (2015 Spring, Summer)
Bilgisayar oyunu gibi çizimler artı renk cümbüşü; izlerken gözüm yoruldu. Konuyu anlamadım. Bir tane ninja var, kötü robotları mı, yaratıkları mı ne dövüyor. Özetle her biri 12 dakikalık 26 bölümlük kısa serinin sadece 1 bölümünün yarısını izleyip kestim.



Overlord (2015 Summer)
Oynadığı bilgisayar oyununda lider olan çocuk, oyun bittiğinde ortamdan ayrılmaya pek heveslisi değildir. Zaten bir bakar Log off düğmesi de yok olmuştur. İskelet adam modda dolanırken karşısına bir kız çıkar. İlginç bir şekilde kızın kokusunu, sıcaklığını hisseder. Bu işte bir gariplik vardır.
Çizimleri hiç beğenmedim. Gear ile oynanan oyundan çıkamama olayının babasını "sword art online" da yaptılar. Yani banel konu. Yetmez gibi çirkin ecchi. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Ranpo Kitan: Game of Laplace (2015 Summer)
Çocuğun biri kendine geldiğinde elinde testere, yan taraftada da öldürülmüş öğretmenini görür. Heyecanlanan abnormal style çocuk kendi gibi abnormal olan detektive hayran kalıp bir anlaşma önerir. Gerçek katili bulacak ve dedektifin asistanı olacaktır.
Konu ilginç görünsede karakterleri, çizimleri ve işlenişi sevmedim. Hele hele ortaya çıkan kedi kulaklı uyuz sınıf öğretmeni beni iyice tiksindirdi. Özetle 11 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Rokka no Yuusha (2015 Summer)
Demon'un biri belirli aralıklarla ortaya çıkıp insanlığa zarar veriyormuş. Aynı esnada 6 tanede kahraman peydah olup demonu öldürüyorlarmış. Dünyanın en güçlü adamı olduğuna inanana çocuk zamanı gelince 6 lıdan biri olduğunu öğrenir. Hapise atıldığı ülkenin prensesiyle birlikte, diğer 4-ü ile bulup demon gebertmeye gider.
Klasik yussha animesi. Çizimleri sevmedim. Prensesin koca memeli olması hoşuma gitmedi. Karakterleri ve konuyu ilginç bulmadım. Bir tek çocuğun dövüştüğü sahnedeki detaylı çizimler iyiydi. Ama onun da ağza parmakla bal sürmek olduğunu biliyor ve devam etmiyorum Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai (2015 Summer)
Cinsellikle ilgili her tür materyalin, sözlü cümlenin veya sesin yasak olduğu ülkede, çocuk aşık olduğu kızın öğrenci başkanlığı yaptığı liseye kayıt olur. Burada kafasına geçirdiği kilotla anarşist takılan sapkın kız öğrenci Ayame ile tanışır.
Abnormal, manyak, teşhirci ve sapık bir kızın bulunduğu animeyi yarısına kadar izleyebildim. Çok sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Sore ga Seiyuu! (2015 Summer)
Popüler ses sanatçısı olmak isteyen 3 kız, davet edildikleri denemeler sonrası web radio show teklifi alırlar.
Anime seslendiren kişilere olan hayranlığım nedeniyle konu ilginç geldi. Mesela ses sanatçıları az kazandıkları için mutlaka başka bir yerde daha çalışıyorlarmış gibi gibi. Ek olarak stüdyoda işlerin nasıl ilerlediğini görmek, birşeyler öğrenmek güssel. Lakin izlerken çok sıkıldım. Çizimler kötü, karakterleri sevmedim, kızlar sakar veya moe tip. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Venus Project: Climax (2015 Summer)
Komşular ve büyüdüğü yetimhanedeki çocuklar tarafından çok sevilen Eriko, tournament'a hazırlanan bir idol'dur. İlgili yarışmada diğer 8 idol ile çarpışacak, bu aşamada şarkı söyleyecektir. Şarkı söylerken de meydana gelen bir mecha onun yerine savaşacaktır.
Çizimler; çok renkli, koca memeli, berbat saçlı kızlardan oluşuyor. Konu klasik; kızlar şarkı söylerken dövüşen robotlar. İşlenişi de sevmedim. Özetle 6 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Suzakinishi the Animation (2015 Summer)
Aynı günde iki kız aynı okula transfer olur. Kızlar tenis klübünde çalışırlarken sapığın biri gelip pardüsesini açar..
Komik olsun diye çizilmiş kısa anime series, keza ben hiç gülmedim. Özetle herbiri 3 dakika olan 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Kurayami Santa (2015 Summer)
Olup bitenleri gözlemlemek ve müdahale etmek için Santa, dünyaya gelir. Sonra yaşlı bir adamı öldürür. Normalde adam suçsuz gibi görünmektedir. Lakin gerçekte bir pazar yerini havaya uçurmayı planlamaktadır filan.
İlginç ve kısa olduğu için izlemeye karar verdim. Keza Santa'yı gerçek insan görüntüleri arasında yürütmüşler ve cidden ilgi çekici olmuş. 1,3 ve 4'ü izledim. 4'te Santa, canavar ile kapıştı. Açıkcası bu seride doğa üstü saçmalık beklemiyordum. Özetle herbiri 3 dakika olan 13 bölümlük serinin sadece 4 bölümünü izleyip kestim.



Kaijuu Sakaba Kanpai! (2015 Summer)
Patron yakınlarda açılan büyük rakip dükkan konusunda endişelidir. Çalışanları ile bikbik konuşur. Patron dediğim uzaylı style, rengarenk bir yaratık. Çocuklar için herhalde. Youtube dan bulabildim zaten. Komik değildi. Özetle her biri 3 dakika olan 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Bikini Warriors (2015 Summer)
Dinazorlarla dövüşen 4 adet bikinili kızın oldukça Ecchi, lakin hiç komik olmayan maceraları.
Serinin hitap ettiği kesimden değilim. Özetle her biri 4 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Danchigai (2015 Summer)
Dört kız kardeşinin elinde maymuna dönen cool görünümlü Haruki'nin gündelik yaşamı. Kardeşlerden birisinin abisine romantik hisler beslediğini de eklemeliyim.
Serinin hitap ettiği kesimden değilims. Özetle her biri 3 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri (2015 Summer)
İşini hobilerini yapmak için sponsor olarak gören main man, bir etkinliğe giderken ilginç bir boyuttan gelip insaları öldürmeye başlayan insan + canavar + dinazor toplumuyla karşılaşır. Sonrasında bayağı bir insanı kurtardığı için teğmenliğe mi ne terfi eder. Bir binanın önünde oluşan gate dedikleri yeri toplar tüfekler ve tanklarla geçerek öbür tarafla savaşmaya başlarlar.
Çizimleri sevmedim, (adamın body ve giyim ii çizilmiş lakin). Main adamı sevmedim. Konu işleniş filan beni etkilemedi. 8 üstü puan almış ama + olarak birileri önermedikçe bakmayı düşünmüyorums. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Million Doll (2015 Summer)
Zaitaku olan bir kız idollerle ilgili bir etkinliğe gider ve burada DD (daredemo) olan bir çocuğun konuşmasına tanık olur. Çocuk bu idoller öldü yenilerine bakalım demektedir. Kız bunun üzerine gaza gelip oradaki idollerin web page lerini günceller filan.
Bölüm sonundaki otaku sözlüğü ilginçti, birşeyler öğrendim evet. Ama idol kızlar aman aman çok sevdiğim bir concept değil. İzlerken sıkıldım. Özetle her biri 4 dakika olan 11 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Wakaba*Girl (2015 Summer)
Her biri birbirinden farklı karakterde dört kızın sınıfta tanışmalarını konu alan ilk episode, beni heyecanlandırmadı, plus güldürmedi.
Konseptin kız arkadaşlıkları ve komiklikler olduğunu sanıyor, bana hitap etmeyeceğini seziyor, özetle her biri 7 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kesiyorum.



Okusama ga Seitokaichou! (2015 Summer)
Evine dönen ciddi görünümlü başkan yardımcısı, iyi kalpli, çoşkulu, her işi bitirmeye hevesli, populer ve sexy başkan ile rastlaşır. Çünkü küçükken babaları bunları evlendirmiştir. Cool görünmeye kasan yardımcı, birlikte yaşamaya başladığı başkanı görünce burnunun kanamasına mani olamaz. Çünkü kız, sakar modda yemek yaparken sadece bikini üzerine mutfak önlüğü giymiştir.
Çizimler güssel. Aşk plus ecchi severim. Lakin ecchi si midemi bulandıran cinsten, salyalı kızın parmak yalaması, -oraya buraya- sürtünmesi gibi gibiyse; hayır. Özetle her biri 8 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.