Cumartesi, Ekim 24, 2015

Gangsta. (2015 Summer)

Normal insanlara göre daha güçlü ve sağlam olanlara Twilight denilen Ergastulum şehri, 4 adet patron tarafından yönetilmektedir. Meydana gelen sorunları çözmede polise yardım eden iki kişilik Benriya ekibinden birisi Twilight Nico, diğeri hafızası çok güçlü olan Worick'tir. Konuşma kabiliyeti sınırlı, sağır ve kılıç konusunda uzman Nico, diğer Twilight'lar gibi tag taşır. Eş zamanlı ortağı ile birlikte sokaktan kurtardıkları eski fahişe Alex'i korumaya meyillidir. İşler kendi içinde düzenli koas ortamında ilerlerken, çok güçlü kişilerden oluşan bir örgüt Twilight'ları katletmeye başlar.

_ OMG! İlk bölümü izledim ve bayıldım. İkinci bölümde ise Nico'ya resmen aşık oldum. Bir adam bu kadar mı erkek, bu kadar mı sexi çizilebilir?! Çok iyi.
_ Başlarda Nico'nun sesi hiç çıkmasa daha iyi olurmuş diye düşündüm, ama zamanla sesine de vuruldum. Bu adam şuan hooop, top of favorite list!
_ Nicolas ve Worick'in çocukluklarına gidiyoruz ve Worick'in nasıl kör olduğuna tanık oluyoruz. Hmmm, burası bana vurucu gelmedi. Öncesinde, çok daha fazla işkence gördüğüne dair şeyler beklerdim.
_ Alex ile ilgili sahneleri sevmedim, Karakteri fena yapmamışlar, hele hele bir abla olduğu için anaç takılması hoş. Ama bazen beklenmeyecek şekilde ısrarcı, bazen silik, ezik... Karakteri oluşturamamışlar da olayların gidişatına göre eylemler vermişler gibi gibi.

Özetle konu güssel, işleniş normal, çizimler harika, karakterler iyi, Nicolas perfect, theme'leri de sevdim. Lakin seri ortada bir yerde bitti. Hatta seri başlaması gereken yerde bitti. Neler oluyorrr?!... Devamı olursa ki olsun lütfennnn, kesinlikle izliyor olacağım..

Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Brown, Nicolas(Tsuda, Kenjirou); Arcangelo, Worick(Suwabe, Junichi);
myanimelist.net detail



Gangsta. Recap (Sep 6, 2015)
İlk 9 bölümün özeti ve şehri yöneten patronların, diğer etkili kişilerin tanıtımı...
Gangsta'dan ne çıksa yerimmm!! :-)

Tag: Gangsta. Episode 9.5
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 23 min.



Hiç yorum yok: