Cumartesi, Kasım 14, 2015

Chennai Express (2013)

Ölen dedisinin külleri ile birlikte hovardalık yapmak üzere yola çıkan Rahul, trende yol alırken bir kıza yardım eder. Evlenmek istemediği için kaçan bu kız babasının adamları tarafından tekrar köye getirilir. Kız yalancıktan Rahul'u sevdiğini bu nedenle eşi olmak isteyen iri yarı adamla evlenemeyeceğini söyler. Gençler, bu evcilik oyunları ve kaçışları sırasında birbirlerinden hoşlanmaya başlarlar.

Hint filmleri ile aram iyi değil. Ama en son izlediğim P.K. beni o kadar etkiledi ki bir başka arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu filme de bakmaya karar verdim. Pek sevmedim. Shah Rukh Khan bana ne yakışıklı, ne komik geldi. Film bir de uzun. Sıkıldım izlerken. Meenamma rolünde oynayan Deepika Padukone güssel bir kadın. Ama tarzım olan bir film değildi. Sanırım hint fimleri ile olan yakınlaşmam burada bitti.

Director: Rohit Shetty
Cast: Deepika Padukone(Meenamma Lochini Azhagusundaram); Shah Rukh Khan(Rahul);
Country: India
Runtime: 141 min.
imdb detail