Cumartesi, Kasım 14, 2015

Close Range Love (2014)

Diğer bütün ders notları yüksekken ingilizcesi kötü olan Yuni, öğretmenin zoruyla özel ders almaya başlar. Önceleri hocasına kıl olur ama zamanla bu nefret aşka dönüşür. Vücut dilinin asla yalan söylemeyeceğine inanan Sakurai-sensei de kıza karşı boş değildir. Lakin bu yasak aşkın sonu nereye gidecektir?!

Evettttttttt..
Bir başka içimde kusma isteği uyandıran filmle karşı karşıyayız. Zerre beğenmedim. Tomo-chan çok zayıflamış, resmen yanakları çökmüş. Yuni rolündeki buzdolabı kılıklı uyuz kızdan söz etmek bile istemiyorum. Suratsız, şımarık, ukala, bencil. Ek olarak öğretmen rolünün, öğrencisi rolüyle yaşadığı aşkları konu alan ne film ne serileri sevmiyorum. Bana doğru gelmiyor. Özetle konu berbat, işleniş berbat, oyunculuk berbat, romantizm bana göre değil, tam bir zaman kaybıydı.

Tag: Kinkyori ren ai
Director: Naoto Kumazawa
Cast: Tomohisa Yamashita(Haruka Sakurai); Nana Komatsu(Yuni);
Country: Japan
imdb detail