Pazar, Kasım 22, 2015

Jitsu wa Watashi wa (2015 Summer)

Aşk mektubunu hoşlandığı kıza vermek için akşam saatlerinde sınıfa giren Asahi, kızın kanatları ile karşılaşır. Vampire olan Youko, sırrı açığa çıktığı için okulu bırakmaya karar verir. Lakin yüzü kitap gibi okunan Asahi, ne yapıp ne edip kızın sırrını koruyacağına yemin eder. Sonrasında bu ikisi iron lady lakaplı sınıf başkanının sırrını öğrenirler. Yetmez gibi Asahi'nin sadist ruhlu çocukluk arkadaşı Mikan da ortalardadır. Peki ya boynuzlu okul müdürüne ne demelidir?!

İlk bölüm komik ve "romantizm geliyooooo" içerikli olduğu için devam kararı aldım. 4. bölümde gülmekten öldüm, o nedenle de bitirme kararı aldım. Aslında seri harem serisi ama ortalığı pek bulandırmadıkları ve ecchi kusturmadıkları için tatlı tatlı ilerdi derims. Yani aşk vardı ve arka plana atılmadı. Bir tek arasıra "sana ne lennn Nagisa" -lık durumları eleştirebilirim. Nagisa karakterini sevdim ama saçma bir şekilde kontrolünü kaybedip Asahi'yi kürekle kovaladığı sahneler saçmaydı.

Özetle izlediğim için pişman değilim. Bazı karelerde çok güldüm ama genel olarak bakarsak pek te hint kumaşı değil. Yani devamı veya ova-sı, special-ı olursa bakmam.

Tag: Actually, I Am
Type: TV
Episodes: 13
Duration: 23 min.
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: