Cumartesi, Kasım 14, 2015

The Golden Era (2014)

Aşk yaşadığı adamla birlikte ailesinin yanından kaçan, sonrasında başka bir adamla takılan, hamile kalıp borç batağında yaşarken bir yere yazdığı mektup beğenilen, orada yazar olarak çalışan Jun ile takılan, doğan bebeğini veren ve Jun'la birlikte yazarlığa soyunan, Jun devrim hareketine katılınca başka bir adamla evlenen, bu sırada Jun'un bebeğine gebe olan, doğan bebeği vefat eden, akabinde ağzından düşürmediği sigarası yüzünden olsa gerek kan kusa kusa ölen ünlü kadın yazar Xiao Hong'ın hikayesi....

Ayy, ay! Dile kolay 3 saat. Ömrümü yedi film yahuu :-) Konu sarmadı ama Wei Tang'ın oyunculuğu güsseldi. İşleniş eh işte. Özetle vaktim vardı , eş zamanlı bir iş yapıyordum izledim. Normalde 5 dakikasına bile tahammul edemeyebilirim. Merakla ben bu filmi ne oldu da, kim önerdi de listeme aldım diye düşünüyorums. Keza Japonca bile değil, Mandarin!

Tag: Huang jin shi dai
Director: Ann Hui
Cast: Wei Tang(Xiao Hong); Shaofeng Feng(Xiao Jun);
Country: China, Hong Kong
Runtime: 177 min.
imdb detail