Cumartesi, Aralık 05, 2015

Non Non Biyori Repeat (2015 Summer)

Renge, okullu olmanın heyecanını yaşarken Hotaru, Tokyo'dan gelip taşındığı bu küçük kasabada, yeni arkadaşları ile mutlu mutlu geçinmektedir. 4 kız, her gün ayrı bir eğlence modunda takılıp küçük şeylerle mutlu olup, beni kendilerine özendirmektedir.

Klasik bir Non Non Biyori TV serisiydi. Yani harika ötesiydi. İzlerken yine meditasyon yapmışçasına rahatladım, mutlu oldum. Renge her zamanki gibi favorim. Seriyi full arşivlemiyorum ama Renge nin ağır bastığı 10. bölümü saklıyorum. Özetle beğendim, takipteyim.
ps: 1.bölümde okula gitme denemesi yapan Renge çok tatlıydı.
ps: piyano sesi eşliğinde kızların tatlı tatlı yaşadıkları gösteriliyor. akabinde abi, piyano kapağını kapatıyor. bu seride hiç bir detayın atlanmamasına ve abiye hastayım..

Tag: Non Non Biyori 2nd Season, Non Non Biyori Second Season
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Miyauchi, Renge(Koiwai, Kotori); Koshigaya, Komari(Asumi, Kana); Koshigaya, Natsumi(Sakura, Ayane); Ichijou, Hotaru(Murakawa, Rie);
myanimelist.net detail