Pazar, Ocak 17, 2016

Konser: Türk Japon Dostluk Konseri


Capitol alışverişmerkezinden sonra sevgili arkadaşımla birlikte yürüyerek NevMekan isimli yere gittik. Açıkcası minicik, bar style bir yer beklerken gayet geniş, harika bahçeli ve şık bir yere girmek bizi şaşırttı. Vardığımızda etkinlik başlamıştı ve içersi yine hiç beklemediğimiz bir şekilde kalabalıktı.

Konser harika geçti. Çok duygulandım, çook mutlu oldum. Japonyada hissettiğim o huzuru yeniden duyumsamak gözlerimin dolmasına kalbimin rahatlamasına neden oldu.

Atsuko hanım, çok zarif ve çok güsseldi. Türkçesi vardı ve o tatlı ses tonu ile çalacakları parçalar konusunda zaman zaman izleyicilere bilgi verdi.

Göksel Bey, Kanun ile harikalar yarattı. Sanatını keyifle, neşeyle, severek yaptığı her halinden o kadar belliydi ki, iş yerine koşup çılgınlar gibi neşeyle çalışmak istedim.

Eyüp bey ise elindeki Ney gibiydi desem, Zor ama vakur! Shakuhachi için bestelenmiş bir parçayı mükemmel çaldı. Kendimi o sıra -ilginçtir ama- rüzgara adanmışlığını vermiş bir başak bitkisi gibi hissettim. Kainatın içinde, kainatın düzenine gönlünü vermiş gibi; ahenkle salınan...

Özetle harika bir konserdi. Umarım benzerlerinden de haberdar olur ve gidebilirim... Ek olarak bana eşlik eden sevgili tomodachi'me de kocamaaaaan bir teşekkür ederim :-)