Cuma, Ocak 01, 2016

Dropped Anime List (2016 Winter)

Ao no Kanata no Four Rhythm (2016 Winter)
Kız transfer oldu okulda iki kişi ile arkadaş olur. Onlar sayesine ayakkabılarını kullanarak uçmayı öğrenir. Bir gün ukala bir kıza ortaya çıkar. Dövüşürler. Tam ukala kız kazanacakken bizimki hamle yapıp ilk skorunu elde eder. Onu uçma konusunda becerikli gören arkadaşları şaşırır.
Kız heyecanlı ve samimi, çalışkana da benziyor. Ama seri tarzım değil gibi; çizimler rengarenk, işleniş sıkıcı ki izlerken sıkıldım! Yani Ajin'den sonra hiç olmadı. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Bubuki Buranki (2016 Winter)
Küçük kız fevri davranıp bilmem ne yanına gidince, bilmem neleri uyandırır. Annesi uyanan bilmem neleri durdurmak için orada kalırken, çocuklarını oubuki'ye yükleyip dünyaya gönderir. Aradan 10 yıl geçer. Erkek çocuk  dünyadan oraya giderek annesini bulmak istediğinden oubuki'yi aramaktadır. Ama oubuki'nin geriye sadece kemikleri kalmıştır. Etini kullananlar üstün silahlara sahiptirler. Bu arada kız çocuk, bir grubun lideri olmuştur. Adamlarından birini kardeşini öldürmesi için gönderir.
Çizimleri sevmedim, iyi başladı sonra rengarenk birşeylere dönüştü. İşleniş kafa karıştırıcı; seri başında küçük kızla çocuk siyah bir şeyin içine girdi mesela, sonra ne oldu?! Ek olarak kardeş neden kardeşi öldürmek istiyor. Annesi kendi salaklığı yüzünden öldü, nasıl hissediyor acaba?! Vaktim yok, tarzım değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Dimension W (2016 Winter)
Robot kız, maker-ı / babası için ilaç arakten Collector olan Kyouma ile yolları kesişir. Baba, kızını ve karısını öldürenlerden intikam almak için kendisini patlatır, robot kız Kyouma ile birlikte coils aramaya başlar.
Opening harika olup bana Gangsta yı hatırlatsa da izlerken sıkıldım. Yukarıda yazamadığım gibi konuyu da anlamadım zaten. Çizimler fazla renkli. Robot kızı sevmedim. İşleniş sıkıcı, izlerken hiç keyif almadım. Haliyle kesiyorum. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Divine Gate (2016 Winter)
Aoto, ailesini öldürdükten sonra Divine Gate'e giden kardeşini aramaktadır. Bu süreçte yeni arkadaşları onu aile katili bilmekte, herkese yardım eden sessiz sakin haliyle çelişen bu durum sonucu araştırma yapmaktadırlar. Diğer taraftan kardeş boş durmamış bir alışveriş merkezindeki herkesi öldürmüştür. Orada bulunan bir manyak kardeşin bu öldürüşlerine aşık olmuş Aoto'yu kardeş sandığı için karşısına mürid gibi dikilmiştir. Aynı katliyamda babasını kaybeden çocuğun biri mekana gelir. Uzaktan ise kardeş, olanı biteni izlemektedir.
Opening'i çok tatlı olduğu için izlemeye başladığım serinin işlenişini sıkıcı buldum. Özel güçleri ile silah kullanan gençler küçükken yaşadıkları tramvatik durumlar sonucu divine gate'i görüp ona gidebilmeyi amaçlarlar. Bu arada deliren robotlarla ve kötü niyetli insanlarla dövüşürler filan. İzlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 4 bölümünü izleyip kestim.



Hai to Gensou no Grimgar (2016 Winter)
Hiç birşey hatırlamadıkları bir dünyada gözlerini açan bir grup çocuk, para kazanıp karınlarını doyurabilmek için çeşitli görevler alırlar. Biri dark knight olur, diğeri büyücü, biri avcı, hırsız, rahip bla bla. Bunlar goblin öldürmeye kasarlar. Bu arada koca memli kızın göğüsleri ile ilgili konuşurlar. Kız alınmaz çünkü moe dir, aslında sadece şişmanım diye üzülmektedir. Diğer kız seni korucam deyip ay ne güssel kokuyosun şeklinde moe kıza ellemeye başlar. Ortamdaki erkekler iyice kızarır.
Poh!! Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! (2016 Winter)
Kızın birini kurtarıcam derken komik bir şekilde ölen Kazuma, genç ölülerden sorumlu Aqua ile tanışır. Kızın oyun dünyasında zaman geçirme teklifini kabul etmeden önce yanında ne götürmek istersin sorusunu "seni" şeklinde cevaplar. Adalet Tanrısı, Aqua'nın komik itirazlarına aldırmaz ve ikisini oyun dünyasına gönderir. Bizimkilerin buradaki hedefi devil ı yenmektir. Ama önce eşek gibi çalışıp para kazanmaya kasarlar.
Bir arkadaş için devam edeyim dedim: Mazoşist bir şovalye ile sadece patlama büyüleri yapma konusunda inatçı minik cadının katılımı ile ekip tamamlandı, sıkıcı günlük maceralar başladı.
Seri komik ve boş. Bol miktarda ecchi var ve harem olacağı belli. Çizimler rengarenk, karakterler cool değil. Yani tarzım değil. Ama güldüm mü? evet. Vaktim olmadığı için kesiyorum. Vaktim olsa ilk 3 bölümü izler, gülme durumuma göre bitirmeye karar verirdims.
İlk 4'ü izledim ve 1 hariç diğerlerinde gülmedim. Seride çocuk dahil herkes bik bik bik konuşuyor. İzlerken resmen başım ağrıdı. Özetle 10 bölümlük serinin sadece 4 bölümünü izleyip kestim. Arkadaş için anca bu kadar yani...



Koukaku no Pandora (2016 Winter)
Android bir kız , efendisi ile birlikte dolaşıp kötülerle savaşan başka bir android kızla tanışır ve onu sevimli bulup peşine takıllır. Zaten bir numaralı hayali de dünyaya barış getirmektedir.
Gülmedim, konuyu, karakterleri sevmedim, izlerken sıkıldığıma göre işlenişi de sevmemişim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Luck & Logic (2016 Winter)
Çocuk kahvaltı yaptıktan sonra kızkardeşi ile babasına hediye almak için alışeriş merkezine gider. Bu arada şehirde ilginç canavarlar peydah olmakta, halk tehlikenin boyutuna göre uyarılmakta, rengarenk çizilmiş puri puri style savaşcı kızlar canavarı etkisiz hale getirmektedir. Alışveriş merkezinde 7 üzerinde yani tehlikeli bir canavar oluşur. Çocuk, başka bir dünyadan gelmiş ve Hong Kong olayından dolayı çocuğu seçmiş bir kızın teklifini kabul eder. Kız çocuğu öper, çocuk savaşçıya dönüşüp bizim puri puri syle kızlara yardım eder. Artık o da ekiptendir ve partneri olan kızla örgüt evinde aynı odada yaşayacaktır.
Bir sürü kız tek çocuk olmasına rağmen harem tadı vermedi. Sanırım kız ile çocuk birbirine aşık olacak. Bu arada da şehri canavarlardan kurtarıcaklar. Kesin kızlar toplanıp havuza gidicekler!!! filan. Konu ilgimi çekmedi. İşleniş karakterler standart. Çizimler ise berbat. Rengarenk kalp sopalı kızlar filan. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Mahoutsukai Precure! (Winter 2016)
Söz konusu cadılar olunca çok heyecanlanan, onlara ayrı bir sempati duyan Mirai, bir gün yolda giderken acemi bir cadı ile tanışır. Bu ikisi farklı renklerde de olsa aynı kolyeyi taşıdıklarını görürler ve şaşırırlar. Bu sırda etrafta dolanan kötü bir adam cadı güçleri seziyorum diyerek bizimkilerin karşısında dikilir. Kurtulmak için gönülden cadı sözlerini tekrarlayan kızlar kötü adamı yenerler. Mirai yeni arkadaşının peşinden giderek, başka bir evrende bulunan cadılar okuluna giriş yapar.
Büyülü sözleri söyleyerek cicili bicili ve pembişli cadılara dönüşen, kötü kişileri yenen kızlar ve maceraları. Küçük kızlar için yani. Özetle 50 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Musaigen no Phantom World (2016 Winter)
Youkai ileri görüp yakalayarak ait oldukları yere gönderen bir okul klübünün, üye kazanımları ve maceraları animenin konusu.
İlk bölümde gülümsedim. Ecchi olmasına rağmen devam etme kararı aldım ama ikinci bölümde ecchi nin komedinin önüne geçtiğini gördüm. Bir sürü kız tek çocuk yani harem gibi anime. Sevmedim Özetle 13 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Ojisan to Marshmallow (2016 Winter)
Kız iş arkadaşı olan bıyıklı adama aşık, adam Marshmallow seviyor. Kız elinde Marshmallow adama ister misin diyor ve Marshmallow kullanarak adamı kendisine çekmeye çalışıyor. Adam ise saf sanırım kızın derdini anlamıyor.
Ecchi değil, hatta tatlı bir anime olduğunu bile söyleyebilirim. Vaktim olsa izlerdim ama vakitsizim. İlerde izlersem beklentim gülmek olacak... Espriler sıkıcı filan olursa keserims. Özetle her biri 3 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Phantasy Star Online 2 The Animation (2016 Winter)
Bütün öğrencilerin hayranlık duyduğu öğrenci işleri başkanı Rina, sıradan bir öğrenci olan Itsuki'yu o dönem acayip popüler olan Phantasy Star Online 2 oyununu oynamakla görevlendirir. Oyuna başlayan çocuk böcekleri öldürür filan.
Çizimleri ve karakterleri sevmedim. Klasik; oyun içine girip, space de koca silahlarla dövüşen çocuk animesi. İzlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door (Winter 2016)
Büyükannesinin notlarından yola çıkarak periler diyarını araştıran çocuk, minik bir kapıdan Lip isimli perinin doğumuna tanıklık eder. Hatta "ganbatte" diyerek onu çiçeğin içinden peri dünyasına çıkması için yüreklendirir. Sonrasında diğer arkadaşları ile eğitime başlayan Lip, zorda kalan bir arkadaşını "ganbarimasu" diyerek kurtarır. Doğumu anınında gördüğü o insan çocuğun tavrı hayatı üzerinde etkili olmuştur.
Tatlı bir seri. Verdiği mesajlari yardım etmek iyidir, pes etmemek lazım gibi gibi gayet başarılı. Çocuk animesi. Çocuğum olsa onunla izlerdim yani. Özetle ? bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Saijaku Muhai no Bahamut (2016 Winter)
Çocuğun biri kazayla kendisini hödö akademisinin kızlar banyosunda, çıplak sarışın bir kızın kucağında bulur. Tabiki kız kızar ve duello teklif eder. Duello sırasında bir yaratık ortaya çıkar ve kız ile çocuk birlikte çalışıp yaratığı yenerler. Kız çocuğun odasına girer ve kendisini kurtardığı için teşekkür eder ek olarak göbeğinde gördüğü dövmeden kimseye bahsetmemesini söyler.
Harem, tek çocuk bir sürü kız. Klasik; çocuğa duello teklif eden, zor duruma düşen ve çocukla arkadaş olup romantik hisler besleyen kız animesi. Dövüşler mecha-lar la yapılıyor. İzlerken çok sıkıldım. Rengarenk çizimleri ve karakterleri sevmedim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Schwarzesmarken (2016 Winter)
Üstünün zorlamasıyla bir robotu kurtaran çocuk içinden çıkan kızı zamanında kaybettiği kardeşine benzetir. Kız, spesifik bir adamı aramakta ve doğu ile batının birleşmesi halinde düşmanları -beta'yı- yenebileceklerine inanmaktadır. Doğudan gelen kız, bu amaçla kurtarıldığı batı askerleri arasına katılır. Lakin izlenmektedir. Casus olması halinde Stasi örgütüne teslim edilecektir.
Seriyi ilk bölümde canavarlar tarafından yenen bir adamın brütalliği nedeniyle izledim. Lakin Kız moe, çizimler kötü, konu tarzım değil, işleniş sıkıcı çıktı. Hele ikinci bölümde iyice bulandım. Seri mecha, mecha kullanan kızlar, garip canavarlar, moe kız, onu kardeşine benzeten çocuk ve kardeşini stasi örgütüne sattığı düşünülen sert kaptan çevresinde dönüyor. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Sekkou Boys (2016 Winter)
Sanat okulu hayatında heykellerden bıkan Miki yeni bir kariyer planı çizer ve iş bulur. Bir idol grubun manager i olacaktır. Lakin bir problem vardır; idol grup üyeleri heykeldir.
Poh! Hermes, Mars, Medici ve Saint George heykellerinden oluşan boy band ,,, komik olması gerekiyordu sanırım ama ben hiç gülmedim. Özetle her biri 7 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shoujo-tachi wa Kouya wo Mezasu (2016 Winter)
Çocuğun sosyal ilişkilerini beğenen kız, erkekler wc sine girip çocuğa çıkma teklif eder. Birlikte geçirdikleri gün aslında bir iş görüşmesidir. Kızın bishou game yapan bir klübü vardır ve senarist olarak çocuğu düşünmektedir. Daha sonrada vokal, programcı, çizer bulurlar
Kızın soğuk saf hallerini sevdiğim için devam edeyim dedim ama ikinci bölümde çok sıkıldım. Seri ecchi'ye bağlamadı ama ecchiye doğru gidiyor. Artık bu tip seriler beni sıkıyor. Ajin den sonra çok değiştim sanırım :-) Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari (Winter 2016)
Robot kullanarak suçluları yakalayan bir örgütte, kızın biri işe başlar. Başlar başlamazda ona buna cırlamaya, emirler vermeye filan kalkar.
Robot kullanan iki adamın çekici olmasına rağmen sinirli, cırtlak ve hadsiz kızı hiç sevmedim. Çizimleri sevmedim. Konuyu tam anlamadım. İşlenişi de sevmedim çünkü izlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. (2016 Winter)
Eve dönerken gördüğü yaratık, "beni görebiliyorsan sende sihirsel / cadısal yetenek var" diyerek başrol kıza bir bileklik verir. Kız bilekliği kullanınca bikinili bir cadıya dönüşür.
Seri küçük kızlar için gibi görüncede sexy dönüşüm nedeniyle ıyykk dedirtt.. Niyetiniz ne sizin?!! Özetle her biri 4 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Nurse Witch Komugi-chan R (2016 Winter)
Mahallenin idol gözüyle baktığı enerjik + moe kızımız, bir gün yolda bir yaratık bulup yaralarını sarar. Tatlış yaratık, "seni seçtim, bundan sonra sihir kullanıp dünyayı kurtarıcaksınnnn" der.
Klasik küçük idol kızların, garip yaratıklardan dünyayı kurtarmaları. Hiç tarzım değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Ooyasan wa Shishunki! (2016 Winter)
Çocuk yeni taşındığı daireye yerleşirken middle schooler ev sahibi ve güssel göğüslü yan komşusu ile tanışır. "Hayat şimdi başlıyorrrr" diyerek sevinir.
İlk 2 dakikadan birşey anlamadım zaten. Konsept üçünün günlük komik maceraları olabilir. Ama ilk bölümde güldüğüm hoşuma giden birşey olmadı. Özetle her biri 2 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Oshiete! Galko-chan (2016 Winter)
Galko, derse geç gelen, erkeklerin rahat konuştuğu, güssel, populer, iyi fiziği olan kafası çalışan bir kızdır. Ama eş zamanlı utangaç ve öyle konuşmasa bile saftır. Arkadaşı ise gözlüklü suratsız bir kız. Bizimki ile arkadaş ama onunla saflıkları ile dalga geçen bir ezik.
Bu tür insanları sevmiyorum. Başka insanların yansıttığı ışıkla beslenen ve kıskançlıktan olsa bulduları her fırsatta onlara laf geçiren. Seri bu kisini sınıftaki maceralarını anlatıyor. Komik olması düşünülmüş, ama ben hiç gülmedim. Özetle herbiri 7 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Önceki sezonu sevmediğim için bakmadan kestiklerim:
Ansatsu Kyoushitsu (TV) 2nd Season
Durarara!!x2 Ketsu ("Durarara!!x2 Ten" i kesmiştim.)
Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri 2nd Season
Ketsuekigata-kun! 4



Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage (Winter 2016)
Güçlü Reiken clanı, tanrılar toplantısında bir sınav düzenleyeceğini bildirir. Amaçları en akıllı ve başarılı müridi bulabilmek ve onu bilge olarak göreve getirmektir. Ouriku isimli genç, sahip olduğu güçten habersiz servant ı ile birlikte bu sınava katılır. Ouriku, kurnazlığı sayesinde kısa zamanda sınavın gerçekleştiği kasabada sevilen biri olur, level geçip canavarlarla dövüşme kısmına gelir.
Komik bir maceranın anlatıldığı seriyi izlerken hiç gülmedim. Espirileri sevmedim. Çizimler çok renkli. Karakterler bol bol bik bik konuşuyor. Çığırtkanlık orta safhata ama sürekli konuşulması başımı ağrıttı. Konuyu ise izlerken değil myanimelist ten okurken anladım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Sushi Police (Winter 2016)
3 gözlüklü garip tip, bir sushi lokantasını basar ve müşteriler üzerine wasabi veya soya sosu püskürtür. Bu arada içlerinden birinin kafası kopmuştur filan.
Iyyk, sanırım çocuklar için... Çizimler konu işleniş karakterler hiç birleyi sevmedim. Özetle her biri 3 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.