Cumartesi, Ocak 16, 2016

Kocan Kadar Konus Dirilis (2016)

Ezgi ile Murat evlenmeye karar verir. Ama milletin öyle olsun böyle olsunları o kadar fazladır ki düğün ,onların düğünü olmaktan çıkar. Yetmez gibi Ezgi Murat'in aksi babanesi Hümeyra sultanla uğraşmak zorundadır.

Sevgili japon arkadaşımla izlemeye gittiğimiz film çok komikti. İlkini izlememiş olmama rağmen çok güldüm, çok eğlendim. Ezgi'nin arasıra ukalalığa varan dalga geçmelerini, büyüklere saygıda kusuru pek sevmesem de yerinde buldum. Kız haklı beyler olayı yani. Murat her zaman ki gibi çok yakışıklıydı. Filmin yıldızı ise kesinlikle Hümeyra Sultandı. Maşallah diyorum ve bir kere daha alkışlıyorum.

Çıkışta arkadaşım türkiye de cidden düğüne aileler bu kadar karışıyor mu dedi. yes dedim keza nice aile yüzünden başlamamış veya bitmiş evlilikler biliyorums. Lakin suçu sadece ailelere atamıcam. evliliklerin bir numaralı başka düşmanı statü endişesi bence. ay o ne der bu ne der diye diye hayatınızın en mutlu gününün içine ediyonuz, millet haldur huldur oynarken, yerinizden bile kalkıp dans edemiyonuz. o ayakkabılar içinde ananız ağlıyo. hava buz gibi olsa bile dışardaki düğünde gelinliği göstermek için omuzlar açık yürüyonuz. ne diyim?! vardı her halde bir bildiğiniz!!!

Director: Kivanc Baruonu
Cast: Ezgi Mola, Murat Yildirim, Hümeyra
Country: Turkey
Runtime: 108 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: