Pazar, Ocak 03, 2016

Sekaiichi Hatsukoi 2 (2011 Fall)

Onodera, bu sezon öküz gibi davranmaktan az da olsa vazgeçiyor çünkü Takano'yu Yokozawa'dan kıskanmaya başlıyor. Takano, ortadan kaybolan Onodera'nın nişanlandığını duyunca, babasının babası olmadığını öğrenince ve ebeveynleri boşanınca boşluğa düşmüş ve o vakit ona Yokozawa destek olmuş. Onodera, aile arasında yapılan nişanı hiç bir zaman onaylamadığını söyler ve mucu mucu :-) Diğer taraftan 30 yaşındaki Kisa, yakışıklı ve genç sevgilisi onu terk edecek diye korkup önce ben terk edeyim moduna girer. Kou'dan tokadı yeyince kendine gelir ve barışırlar. Yuu'nun ilanı aşk etmesine rağmen, arkadaşlığını sürdürmek isteyen Chiaki, Tori'nin kıskançlığı ile uğraşır. ps: serideki 2. favorim Tori'nin yerinde olsam Chiaki'ye bir güssel dayak atardım. Bazen çok moe davranıyor çünkü. Asahina ile Isaka çıkmaya başlarlar. ps: Junjo, bunlar çıkmaya başladıktan 10 sene sonrasını anlatıyordu. way bee. Bu arada Isaka, genç Usami'nin defterini okur ve ona roman yarışmasına katılmasını salık verir. ps: way beee II :-)

BL seviyorum ama pasiflerin nazı uzun sürünce usanıyorum. Bir çiftin birbirlerine olan aşklarını ifade edişleri, serinin konusu olsa ne güssel olur. Öhöm, serideki favorim Isaka. Agresif yani istekli tavırlarına bayıldım. Başım ağrıyo, boğazım ağrıyo gibi ilgi istiyorum beeeennnn hali çok tatlıydı derims. Özetle, -her zamanki gibi- keyif alarak izledim. Umarım 3. sezonu olur.

Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Takano, Masamune(Konishi, Katsuyuki); Asahina, Kaoru(Okiayu, Ryotaro); Isaka, Ryuuichirou(Morikawa, Toshiyuki); Hatori, Yoshiyuki(Nakamura, Yuuichi);
myanimelist.net detail



Sekaiichi Hatsukoi Movie: Yokozawa Takafumi no Baai (2014 Spring)

Takano'dan red cevabı alan Yokozawa, kendisinden rütbece büyük iş arkadaşı Kirishima'nın evine gitmeye, küçük kızına hediyeler götürmeye, annesi gibi ilgilenmeye başlar. Zamanla uyuz olduğu Kirishima'ya ısınmaya, adamın derdinin sadece yardımcı olmak olduğunu anlamaya başlar. Ehhh, akabinde kalbi çarpar:-)
Kirishima'nın "Seni olduğun gibi kabul ediyorum ve ilk aşkını unutmanı beklemiyorum. Keza o, önemli bir duygu" demesine bittim. Ne anlayışlısın sen öyle. Özetle güssel BL, sıkılmadan izledims. Devamı olursa bakarıms.

Tag: Eiga Sekaiichi Hatsukoi, Sekai-ichi Hatsukoi Movie
Type: Movie
Episodes: 1
Duration: 50 min.
Cast: Yokozawa, Takafumi(Horiuchi, Kenyuu); Kirishima, Zen(Furuya, Toru);
myanimelist.net detail



Sekaiichi Hatsukoi: Valentine-hen (2014 Spring)
Geldi çattı 14 Şubat. Sevgililer birbirlerine çikolata yapmaya kasarlar. Bazıları eline yüzüne bulaştırır, bazıları gurur yapar almaz ama köri pişirip içine çikolata atar filan.
Kisa ile Yukina, Hatori ile Yoshino, Yokozawa ile Kirishima ve son olarak Takano ile Onodera'ya yer verilmiş. Üüüüüü favorim olan Isaka ile Asahina'yı beklemiştim oysakiiii ... "Sekaiichi Hatsukoi Movie: Yokozawa Takafumi no Baai" filminin sonuna iliştirilmiş 15 dakikacık bir filmdi. Devam devam....:-)

Type: Movie
Episodes: 1
Duration: 15 min.



Hiç yorum yok: