Pazar, Ocak 24, 2016

The Last: Naruto the Movie (2014 Fall)

Kardeşi Hanabi kaçırılınca Hinata, Naruto, Sakura, Sai ve Shikamaru ile birlikte iz sürmeye başlar. Bulgular, onları aya kadar götürür. Yolculuk sırasında Naruto genjutsu'ya maruz kalarak Hinata'nin kendisine karşı olan duygularıyla açık açık yüzleşir. Sonuç olarak ilanı aşk eder. Lakin Hinata'nın kardeşini kaçıran Ootsutsuki ile evlenmek gibi başka planları vardır.


Naruto ve Hinata'nın neredeyse bebek bezli hallerini bildiğim için duygusal müzik eşliğinde sunulan duygusal kareleri elbette beğenerek izledim. Ama itiraf etmeliyim ki, Naruto'nun durduk yere Hinata ile ilgili şeyler görmesi mantıklı değildi. Neden başkası değil de Hinata. Diyelim ki atkı yüzünden. Okay! Yine de haaaaa demek ben Hinata'yı seviyomuşum şeklinde aydınlanması?! Nasıl desem; bağlantılar olmamış bir şeyler kopuk kalmış. Açıkçası çok daha iyi bir kurgu beklerdims. Sakura'nın izleyiciye yaptığı açıklama da komikti: "sen o zamanlar Sasuke ile yarıştığın için beni sevdiğini söyledin". Tamam, Naruto Sakura'ya hiç bir zaman çılgıncasına aşık olmadı. Ama bu kadar da basit olduğuna inanmamı beklemeyin. Come onnnnnnnn! :-) Bu arada minicik ufacık iki karede sevgili Sasuke'mi gördüm. Mutlu oldum :-)

Özetle Naruto bu elbette sevicem. Lakin yukarda da bahsettiğim gibi duygusal açıdan 10 numara ama kurgusal açıdan oldukça eksik olmuş.

Tag: The Last: Naruto the Movie, Naruto Movie 10: Naruto the Movie: The Last,Naruto: Shippuuden Movie 7 - The Last
Type: Movie
Episodes: 1
Duration: 1 hr. 52 min.
myanimelist.net detail