Pazar, Şubat 07, 2016

Noragami Aragoto (2015 Fall)

İçlerinde bulunan bir hain yüzünden rahatsızlanan Bishamon, geçmişte klanını yokeden Yato'dan nefret etmektedir. İşte bu nedenle kaçırılan Hiyori'yi bulmaya gelen Yato'ya saldırır. Sonuç olarak hainin kim olduğu ve geçmişte ne olduğu ortaya çıkar. Yedi tanrıdan biri olan Ebisu ise tanrılar mahkemesince -suçlu- bulunur ve bu durum Ebisu'yu korumakla görevli Yato'yu zor durumda bırakır. Yato, aslında bir çok şeyin arkasında baba dediği kişinin olduğunu anlar ve Nora ile bağlarını koparır.

İzleme Notlarıms:
_ Suzuha'nın ölüm sahnesi brütaldi derims. 
_ Bishamon çok güssel ve dişi bir kadın,. Ayrıca karakteride iyi. :-)
_ Kazuma'ın gerçeği saklamış olmasını korkakça buldum. Yato'nun yerinde olsam ciddi kızardım. Bu durumda Yato gözümde büyüdü.
_ Ep3: utanıp çöp kovasına giren Yato çok tatlıydı ya. Bu bölümü arşivliyorums. 
_ Ep7 de duygulanıp çocuk gibi ağladı aşkım.
_ Her ne olursa olsun Yato'nun son anda Nora'yı bırakmasını beğenmedim. Yato'yu severim ama hareket adiceydi.
_ Hiyori'nin öpücüğü çalındı. Çok kızgınımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! ;

Özetle, keyifle izledim, Yato'yu gördükçe uwwww, ayyy gibi neşeli sesler çıkarttım. Devamı olursa kesinlikle bakarım.

Type: TV
Episodes: 13
Duration: 24 min.
Cast: Yato/Yaboku(Kamiya, Hiroshi); Yukine(Kaji, Yuki); Kazuma(Fukuyama, Jun); Nora(Kugimiya, Rie);
myanimelist.net detail