Pazar, Şubat 07, 2016

One Punch Man (2015 Fall)

İş bulamayıp ümitsizliğe kapıldığı bir gün canavar öldürüp çocuk kurtaran Saitama, hero olabilmek için 3 yıl boyunca sıkı bir eğitimden geçer. Bu süre zarfında saçlarını kaybeden adam artık tek bir yumrukla canavarları yok edebilmektedir. Bir gün Genos isimli bir cyborg ile rastlaşır. Bu ikisi, -3 yıl önce torununu bir canavardan kurtaran hero- ve benzerlerine destek olmak isteyen bir adamın kurduğu Hero Association-e katılırlar. Sonrada şehirlere saldıran canavarları yok etmeye devam ederek level yükseltirler. Saitama bu işi hobi olarak yaptığından kural veya benzeri şeyler acaba canını sıkacak mıdır? Örneğin başka level lara ait işleri çalıyor gibi görünmesi gibi gibi ...

İlk bölümlerde güldüm. Konsept cidden komik. Sonrası monotonlaştı; derken 6.bölümde Saitama ağzıyla kılıç kırıp bana koca bir OHA derdirtti. Açıkcası 8. bölümü bitirdim ve hala ortada birşey yok. Her bölümde Hero Association-dan birileri dayak yiyip duruyor, sonra Saitama gelip tek yumruk ile canavarı hallediyor. Esprilerde hep aynı olunca sıkıcı olmaya başladı. Neymiş; adam çıplak kalıyormuş filan falan. 

Seriyi bitirdim ve sevmedim. İlk bölümler komik ama kırk yılda bir Saitama ağzıyla kılıç yakalıcak diye aynı esprilere gülemicems. Özetle devamı olursa bakmıcams. 

Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Genos(Ishikawa, Kaito); Saitama(Furukawa, Makoto);
myanimelist.net detail