Pazar, Şubat 21, 2016

Owari no Seraph (2015 Spring)

[13 yaşından küçükler bir virusten etkilenip ölünce, yaşamda kalan 8 yetimhane arkadaşı vamrilerin dünyasına livestock olarak götürülürler. Çocuklardan Mika, kan verdiği bir noble dan harita çalar ve kaçma planları yapar. Lakin o noble oyuna getirdiği çocukların 6 sını öldürür, Mika yı ölümcül yaralar. Yani dışarıya bir yer fevri, salak ve cırtlak Yuuichirou kaçabilir. Kaçmadan önce de noble-ı kafasından vurmayı ihmal etmez. Gerçek dünyada normal insanlara rastlar ve vampire ları öldürmeye ant içer. 
Main karakter Yuuichirou'nın salaklığı katlanabiliritemin üzerinde. Aptal çocuk yenebilecekmiş gibi vampirlere meydan okuyor tam öldürülecekken vampire lere yalvaran Mikaela sayesinde kurtuluyor, Bir de utanmadan yalvardığı için Mika'ya kaba davranıyor. Al kafasını sok klozete yani. Çizimleri sevmedim, konu standart, karakterlere bayılmadım. ps: 7,5 üstü puan almış. vaktim olusa bakıcams. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim. ps: diğer adı "Seraph of the End".]

Vaktim oldu devam ettim, iyi ki de etmişim.

Vampire lar için kan stoğu görevi yapan çocuk ailem dediği arkadaşları gözlerinin önünde öldürülüldükten hemen sonra kaçar. Aradan geçen 4 yılın sonunda eğitimini ve kılıcını almış bir şekilde yeni arkadaşları ile vampire öldürmek üzere savaşa katılır. Lakin bilmediği, canı kadar çok sevdiği Mika'nın aslında ölmediği, vampire olduğudur. Daha da önemlisi kendiside %100 insan değildir.

Puanı yüksek olduğu için tekrar izleme kararı aldığım seriyi sevdim. Seri beni düzenli aralıklarla şaşırttı. Mesela pat diye bölüm sonunda Guren ve Mika karşı karşıya kaldı gibi gibi. Shinoa'nın karakterini ve sesini sevdim. (bence ablası ile Guren arasında birşeyler varmış:-)) Rahat, kendine güvenen, güçlü... Çizimler iyi. Noble vampire ile karşılaştıkları an, Shinoa'nın silahını ilk kullanışı filan şıktı. Diipnot: demon lar ümitsizliği ve hiddeti severlermiş.. Çok doğru. Peki ya açgözlülüğü?! dikkatli ol Guren demeden duramıcam. Özetle sevdim ikinci sezonu izliyor olucams.

Tag: Seraph of the End: Vampire Reign, Seraph of the End
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Hyakuya, Yuuichirou(Irino, Miyu); Hyakuya, Mikaela(Ono, Kensho); Ichinose, Guren(Nakamura, Yuuichi); Kimizuki, Shihou(Ishikawa, Kaito); Hiiragi, Shinoa(Hayami, Saori); Tepes, Krul(Yuuki, Aoi);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: