Pazar, Şubat 21, 2016

Rakudai Kishi no Cavalry (2015 Fall)

Odasına gelince okulun en başarılı öğrencisi Stella'yı giyinirken gören Ikki, aslında okulun en başarısız öğrencisidir. Level larına denk başkası bulunmadığından müdür bunları roommate yapmıştır. Stella, kendisini çıplak gören Ikki ye tokadı yapıştırdıktan sonra bir de duello teklif eder. Sonuç: kaybeder ve Ikki ile kanki daha sonra ise sevgili olur. Bu arada Ikki, ünlü bir ailenin genetik giften yoksun ve bu nedenle dışlanmış oğludur. Kendisine aşık kız kardeşi Shizuku, abisinin gittiği okula başlar..

İlk bölüm ecchi mi harem mi gibi kafamı karıştırsa da bölüm sonunda Stella'nın Ikki nin kasları ile ilgilenmesi ilgimi çekti :-) devam kararı aldım. İyiki de devam etmişim: bayıldım. Konu standart ama işleniş, karakterler, çizimler çok iyi. ps: bir bölümde Ikki kardeşinin yüzüne bulaşan kremayı siler. Durumu kıskanan Stella suratının yarısına krema sürer. Bu bölümde öldüm gülmekten. Stella tam benim stilim bir kız. Özetle arşivliyorum ve devamı olursa kesin bakıyorum.


Tag: A Chivalry of the Failed Knight, Rakudai Kishi no Eiyuutan, A Tale of Worst One
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Kurogane, Ikki(Osaka, Ryota); Vermillion, Stella(Ishigami, Shizuka); Oriki, Yuuri(Kitta, Izumi);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: