Perşembe, Mart 10, 2016

Ansatsu Kyoushitsu (TV) (2015 Winter,Spring)

Ansatsu Kyoushitsu (TV) (2015 Winter,Spring)
Bir sene sonra dünyayı yok edeceğini beyan eden ilginç görünümlü yaratık, hükümetin belirlediği ve işe yaramaz öğrencilerden oluştuğu düşünüldüğünden okul tarafından gözden çıkarılan sınıf E'ye ders vermeyi talep eder. Öğrencilerin derse katılmak dışındaki major görevi öğretmenlerini öldürmek, bir nevi dünyayı kurtarmaktır. Öğretmenin iyi niyetli, yardımsever ve ilginç tavırları nedeniyle öğrenciler onu sevmeye ama eş zamanlı öldürmek için fırsat kollamaya başlarlar.
İlk bölüm konunun gerçekten ilginç olması nedeniyle beni ekran başına kilitledi. Artı olarak seri hızlı ve action dolu başladı. Konu gibi işleniş de başarılı. Lakin toplumun, öğretmenlerin gözden çıkardığı çocuklara farklı yaklaşarak onları kazanan öğretmen konseptli seri zamanla sıkmaya başladı. Keza benzer örneklerini "Great Teacher Onizuka" ve Gokusen" de izlemiştim. Bu seride sıkılmamın başlıca sebebi karakteri sevmemiş olmam. En son 8.bölümde artık iyice bunaldım. İzleyemedim. Özetle 22 bölümlük serinin sadece 7 bölümünü izleyip kestim.



Bir arkadaşımın iyi demesine ve myanimelist ten yüksek puan almasına aldanarak seriye devam edip bitirdim...OMG! giden zamanıma yazık!

Sınıfa yeni yeni katiller katılmakta, bunlar öğretmeni öldürmeye çalışmakta, başarısız olmakta ve hayata farklı bir gözle bakıp öğretmene çaktırmasa da gönül bağlamaktadırlar.

İzlerken yine çok sıkıldım. Tam yeter, kesiyorum derken 13. bölümde Nagisa katillere yaraşır bir soğukkanlılıkla Karasuma yerine düşünülen yeni manyak öğretmenine bıçakla hamle yaptı. Uwww dedim, herşeye rağmen devam edeyim. Ama sonrası yine tırt. Serinin son bölümünde hissettiklerimi not almışım, bakınız: Berbat, hiç sevmedim, ikinci sezonuna hayatta bakmam. Bir sürü saçma salak boş bölümden sonra 1 tane ii bölüm veriyorlar. Sadece Karma, kurtarmıyor. Özetle ııyykk!

ps: 13. bölüme Karma, yeni manyak öğretmenin gülen suratına aldanmıyor ve derslere girmiyor. Karma is really something :-)

Tag: Assassination Classroom
Type: TV
Episodes: 22
Duration: 23 min.
Cast: Koro-sensei(Fukuyama, Jun); Akabane, Karma(Okamoto, Nobuhiko); Karasuma, Tadaomi(Sugita, Tomokazu); Asano, Gakuhou(Hayami, Show);
myanimelist.net detail




Hiç yorum yok: