Pazar, Mart 13, 2016

Goosebumps (2015)

Zach, yeni taşındıkları yerde komşu kızından hoşlanmaya başlar. Lakin kızın babası manyak gibi birşeydir. Evde neler olup bittiğini öğrenmek isteyen çocuk, gizlice eve girip bir kitabın kapağını açar. Ortaya snowman çıkıp etrafı dağıtır. Zar zor snowman-i geri tıkarlar lakin diğer kitapların da açıldığını hatta Slappy isimli oyuncağın canavarlar geri dönmesin diye kitapları yaktığını görürler.

Eğlenceli bir filmdi. Jack Black komik adam, iyi oyuncu. Genç oyuncu Dylan Minnette'nın ses tonunu sevdim. Oyunculukta iyiydi. İzlemesi eğlenceli çerezlik filmlerden. Bir tek salak çocuk rolündeki Champ cidden sinir bozucuydu. Öyle bir durumda kalsam önce Champ'den kurtulurdum diye düşünüyorums. ps: Ama son zamanlarda izlediğim bir animede salak bir kız vardı. Bu kız çok salak kesin diğerlerinin başına bela olacak diye düşünmeye başladım. Ama sonra kız başkalarının hayatını kurtardı. Kimseyi küçümsememek gerekiyorrrrrrrr...... ps içinde ps: animelerden neler öğrendim ben series :-)

Director: Rob Letterman
Cast: Jack Black(Stine / Slappy / Invisible Boy); Dylan Minnette(Zach); Odeya Rush(Hannah);
Country: USA, Australia
Runtime: 103 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: