Pazar, Mart 27, 2016

Knock Knock (2015)

Sanatçı eşi ve iki çocuğuyle birlikte yaşayan Evan, işlerinden dolayı haftasonu etkinliğine katılamaz ve evde kalıp çılgınlar gibi çalışmaya başlar. Akabinde, o yağmurlu gecede, yollarını kaybetmiş ve sırılsıklam ıslanmış iki kitty ciğe kapıyı açar ve yardımcı olmaya çalışır. Lakin kızlar allem eder kallem eder uzak durmaya çalışan adamı yoldan çıkarırlar. Sonrada... ?!

Ben bu adamı (Keanu Reeves) 1990 Bill and Ted harici sevemedim yahu. Matrix Neo rolü mermer suratına cuk oturdu; oturuş o oturuş. Mesela bu filmde sözüm ona sevecen baba, ilgili eş olacak ama üzerine o kadar oturmuyor ki izlerken pöh! demeden duramıyorsunuz. Diğer yandan kızların bir amacı varmış gibi gösteriliyor (cezalandırmak, intikam almak, blah blah) ama sözleri unutun ve filme bakın; iki tane salak ve öööööö -sanırım sociopath- kız görüceksiniz. Filmi sevmedim. Sürükleyici olduğu için izlerken sıkılmadım ama niteliksiz bir filmdi. Çerezlik bile diyemiyorum yani.
ps: pek aile filmi değil, bilginize;

Director: Eli Roth
Cast: Keanu Reeves(Evan Webber); Lorenza Izzo(Genesis); Ana de Armas(Bel);
Country: Chile, USA
Runtime: 99 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: