Pazar, Nisan 10, 2016

Maggie (2015)

Nedeni belirsiz evden kaçan Maggie, hastalık kaptıktan sonra babası tarafından bulunur ve eve getirilir. İşte o zamandan, zombie'ye dönüşene kadar geçen zaman filmde iştenen süredir. Bakalım kızına düşkün baba Wade, sonuna kadar mücadele edebilecek midir?

Gri renklerde geçen ve beni bayan bir film oldu. İki sevdiğim oyuncuya rağmen filmi sevmedim. İzlerken sıkılmadım ama bunaldım diyebilirims. Kızın evden kaçma nedenine değinilse iyi olurmuş. Yoksa öylesine berbat bir ortamda odadan bile çıkmamak gerekir kanımca. Özetle tavsiye edemicems. 
ps: Bir tek hastalık kapan kızı ile kendisini bir odaya kapatan baba beni etkiledi. Sonunda kendisi de hastalanıp zombie ye dönüşüyor, ama bu süre zarfında duvarlara "kızımı seviyorum" yazmış bol bol. Bu kısım çok etkileyiciydi.

Director: Henry Hobson
Cast: Arnold Schwarzenegger(Wade Vogel); Abigail Breslin(Maggie Vogel); Joely Richardson(Caroline);
Country: USA, Switzerland
Runtime: 95 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: