Cumartesi, Nisan 09, 2016

No Game No Life (2014 Spring)

No Game No Life (2014 Spring)
Süpper zeki iki kardeş diğer insanları anlamadıklarından ve anlaşılamadıklarından evden pek çıkmamakta, kendilerine meydan okuyan kullanıcıları pc dünyasında yenmektedirler. Bir gün ilginç bir mail alırlar ve önerilen teklifi kabul ederler. Akabinde kendilerini, herşeyin oyunlar ile yönetildiği eğlenceli görülen bir dünyada bulurlar. Neden? Çünkü oyun tanrısı böyle istemiş(ps:pöh!). Abi düşünür; bu tip durumlarda kahramanlar hep geldiklere dünyaya dönmek isterler. Lakin bu dünya daha cazip! Bu durumda!!!:-)
Sora ve küçük kızkardeşi Shiro arasındaki hafif siscom(sister complex) ilişki hoşuma gitti. Gözüme gözüme sokmak yerine akıllıca hissettirildiği için. Ek olarak Sora'yı çok gözüpek, pek erkek buldum. Cool! Kızkardeş de gayet karizma. Tam seriyi tamamlama kararı alacakken ortaya bikbikbik konuşarak oluşan absürt durumu seyirciye kakalamak isteyen oyun tanrısı çıktı. Yetmez gibi salak ve koca memeli bir kızın ana karakterlerden biri olacağı izlenimi aldım. A little ecchi severim ama kız gerzek bir moe olursa bunu kaldıramayabilirim. Gitti gül gibi Sora ve Shiro anime serisi! Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Eastern Federation'a 8 kere meydan okuyup, 8'inde de kaybettikten sonra kral, elindeki anahtarı saf torunu Stephanie'e verir ve ölür. Steph, kuşkuları geçince anahtarı, dünyadan oyun tanrısı sayesinde bu boyuta geçmiş olan Sora ve kardeşi Shiro'ya teslim eder. Blank, yani Sora ve Shiro birbirlerine güvenip zekalarını da kullanarak önce Elkia'nın yeni kralı olurlar sonra da anahtarın sırrını çözüp Eastern Federation'a kafa tutarlar.

İzleme notlarım:
_ Shiro ile Sora arasındaki ilişkiye (aralarında kanbağı yok; yuppiiii:-)),
_ ep2: birazcık bile ayrılsalar, Sora ve Shiro'nun kafayı yemelerine,
_ Acayip zeki, sexy, karizma, çizilen Sora karakterine,
_ Onu mükemmel ötesi seslendiren "Matsuoka, Yoshitsugu" isimli ses sanatçısına,
_ ep3: Sora'nın kraliçe önüne atlayıp çok güsselsinnnnn! diyerek serinin hoş-tatlı sürprizlerinden birisini gerçekleştirmesine,
_ ep4: kazandıkları oyun sonucu kral olma hakkı kazanan kardeşlerin kendi aralarında başlattıkları oyunun 3 gün sürmesine (hahahahaha),
_ ep9: birbirlerini yeniden bulan Shiro ve Sora'nın ağlaşıp bir daha bunu yapmayalım çok korktummmmm demelerine,
BAYILDIMMMM..

_ Genelde banyoda geçen uyuz ecchi sahnelere,
_ Steph'in başımı ağrıtan çırtlak ses tonuna,
_ Serinin rengarenk olup gözlerimi yormasına,
_ Ara sıra görünen, boşboş ve uzun konuşarak canımı sıkan Tet karakterine,
_ 5, 6 ve 8 gibi sıkıcı oyunların, uzun konuşmaların geçtiği bölümlere,
_ Serideki bağlamaların zekadan yoksun oluşuna ve ep9 da Shiro'nun abisini bulmasının çok banel kalmasına
SİNİR OLDUM...

Daha önce ilk bölümlerini izledikten sonra kestiğim seriyi, myanimelist score = 8.52 olmasına ve bir arkadaşımın önermesine aldanarak indirdim ve devam edeyim dedim.. 
Özetle berbat çizimler, berbat konu, daha da berbat işleniş. Lakin Sora karakteri ve sesi mükemmel ötesi. Ek olarak araya serpiştirilmiş tek tük espriler cidden başarılı. Sora için izledim. Arada renklerden gözlerim, gürültüden başım ağrısa da Sora için sabrettim. Onu tanıdığım için mutluyum ama dahası, devamı, Ova sı filan olursa hayatta bakmam.

Tag: NGNL
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Sora(Matsuoka, Yoshitsugu); Shiro(Kayano, Ai);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: