Pazar, Nisan 03, 2016

Strangerland (2015)

Kız olanı kaşar iki çocuğunu çölde kaybeden anne Catherine, detektif ile irtibat kurup arayışlara girişir. Bu arada yaptığı görüşmelerden kızının ne mal olduğu anlar, -bahçıvan dahil her gelenle yatıyomuş hahhah-, sonra kızının t-shirt ünü giyip bahçıvana asılır, "onun gibi görünüyor muyum, onun gibi kokuyor muyum" şeklinde zırvalamaya başlar. OMG! İşte saçma salak bir karakter ile karşınızdayız.

İzlerken çok sıkıldım. Çölde geçen ve Australian oyuncuların doldurulduğu film acayip boğucuydu. Konu anlaşılmaz -hala -ben anlamadım- diyorum bak-  ve berbat, işleniş ve karakterler daha da berbat, oyunculuk; sanırım kusucam. Özetle ciddi ciddi bir zaman kaybıydı. Nicole Kidman'dan iyice soğudum. Çok, çok, çok soğudum.

Director: Kim Farrant
Cast: Nicole Kidman(Catherine); Joseph Fiennes(Matthew); Hugo Weaving(Rae);
Country: Australia, Ireland
Runtime: 112 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: