Cuma, Nisan 29, 2016

Toradora! (2008 Fall)

Bakışları yüzünden Yankee sanılan Ryuuji, bir gün Palmtop Tiger lakaplı bücür kızımız Taiga ile çarpışır ve yumruğu yer. Akabinde kız çocuğun çantasına hamle yapar ve alamayınca sinirlenip gider. Meğer Taiga, çantaları karıştırmıştır, Kitamura için yazdığı aşk mektubunu yanlışlıkla Ryuuji'nin çantasına koymuştur. Gece olunca kız elindeki tahta kılıçla çocuğun evini basar. Böylece Ryuuji, aslında mütevazi evinin hemen yanındaki şatafatlı malikanede Taiga'nın tek başına yaşadığını öğrenir. Sonrasında bu ikisi aşık oldukları insanlara yaklaşabilmek için birbirlerini destekleme konusunda anlaşırlar. Lakin zaman ilerledikçe paylaşımlar, güssel anılar çoğalır, kalpleri başka türlü atmaya başlar.

Romantik seriyi son bölümler hariç büyük bir keyif ile izledim. İyi kalpli ve hizmet etmekten hoşlandığı için köpek kılıklı Ryuuji'ye bayıldım. Bende sevdiğim kişilere hizmet etmeyi severim o nedenle sempati kurdum. Her ne kadar Ryuuji'ye öküz gibi davransada Taiga'yı da vefalı buldum. ( ps: yinede bazı bölümlerde sınırlarımı zorlayacak kadar öküz davrandı, öküzzz!) Lakin Minori konusunda baştan beri pek yardımcı olmadı derims. Aşık olduğum kişi ise vücudunu teşhir etmekten manyakça keyif alan, cesur hem de çok cesur eş zamanlı net Kitamura oldu. Ah, harika birisi... :-) ps: sadece önünde bir havlu ile durduğu bir sahne var. hatta elini kaldırınca havlu da düşüyor ahahah Kitamura I love youuuuuuu! 

Serinin sonu umduğum gibi bitmedi. Taiga'nın bencilce davrandığını ve senaryo gereği Minori'nin gereksiz yere geri çekildiğini düşünüyorum. O karakterdeki bir kızın, Taiga ya net ol diye cırlayan birinin öncelikle kendisi net olmalıydı. Ayrıca yılbaşı akşamı ilanı aşk etmeye hazırlanan ve Minori yi seven Ryuuji nasıl olduda 14 şubat sevgililer gününde Minori'ye Taiga'yı seviyorum diyebilecek kadar değişti. Bu kadar mıydı Minoriye olan aşkı yani. 25. bölümdeki acayip tatlı romantik sahne güsseldi hatta bölümü arşivliyorum ama yinede Taiga ile Ryuuji aşkını onaylamıyorummmm ... hani bana sorulursa diye! :-) 

18. bölümde Minori kırılan yıldızı yapıştırırken Ryuuji yanında kalıyor ve Minori Takasu-kun Takasu-kun demeye başlıyor. başka bir şey demiyor ama her dediğinde Ryuuji'nin cevap verip "buradayım, yanındayım" demesi acayip romantikti. 10 numara 5 yıldız tavır. Ah ah bu serinin japoncasını bulamıyorum. ingilizce de aynı hissi vermicek maalesef .. Seride Christmas Day acayip abartılmış bu arada Taiga katolik kız okuluna gitmiş diye imiş.. hmmmmm..
ps: Taiga'yı seslendiren Kugimiya, Rie 'ye tebrik.. Beğendims.

Tag: Tiger X Dragon
Type: TV
Episodes: 25
Duration: 24 min.
Cast: Aisaka, Taiga(Kugimiya, Rie); Takasu, Ryuuji(Majima, Junji); Kitamura, Yuusaku(Nojima, Hirofumi); Kushieda, Minori(Horie, Yui); Haruta, Kouji(Yoshino, Hiroyuki);
myanimelist.net detail



Toradora!: SOS! (2009 Summer)
Minyatür forma bürünen karakterler yemek yerler ve yemekler hakkında konuşurlar.
Hmmm. Sanırım komik birşeyler yapılmaya çalışılmış. Gülmedim ve sevmedim. Lakin ana serinin bazı karakterleri (yani Minori) harika olduğu için Toradora nın devamı olursa bakıcams. Böyle berbat special ları olsa bile bakıcams. (hüngür * hüngür)
Tag: Toradora! SOS! Hooray for Foodies
Type: Special
Episodes: 4
Duration: 5 min.