Cuma, Nisan 29, 2016

Yuru Yuri San☆Hai! (2015 Fall)

Klüp kurucuları Kyouko ve Yui'nin çocukluk arkadaşları Akari ve gruba daha sonra dahil olan Chinatsu ile olan günlük maceraları.

Yuru Yuri her bölümünde kahkahalar attığım bir seri değil. Bayılarak izlemiyorum yani. Ama kesmiyorum da çünkü araya sıkıştırılan bazı espriler harika. Mesela bir bölümde elma soyan Kyouko çığlık atar. Elini mi kestin diye millet paniklerken "yok kesilen elma ile empati kurdum" der. haahah bu kız şahane. Bir başka bölümde ise kendisine doğru koşan kişiyi durdurmak için sapıklar gibi pardüsösünün açıyor (ep9). ahahahhahhaha Arşivleyeceğim bölüm ise 11.. Hasta hasta okula gelen Chinatsu harikalar yaratınca Akari Chinatsu chan sugoii deyip dururken bir ara kelimeleri birbirine karıştırıpta okudu. İşte benim evden gelen korkunç kahkaha seslerinin nedeni budur. Aklıma geldikçe sırıtıyorum, dahiyane!!! 

Bu seriyi bir de Japonyaya ait ev, oda tasarımları gördüğüm için seviyorum .. Diğer taraftan küçük çocukların kafasını karıştıracağı için kardeşti, yeğendi birlikte izlemeyin derims. Keza bazı bölümlerde kız kıza romantik takılıyorlar. Özetle devamı olursa bakıcams.

Tag: Yuru Yuri 3rd Season, Yuru Yuri Third Season, Yuru Yuri-san High!: YuruYuri S3
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: