Pazartesi, Mayıs 23, 2016

Dagashi Kashi (2016 Winter)

Babasının işlettiği küçük Dagashi dükkanını devralmak yerine mangaka olmak isteyen Kokonotsu, bir gün seksi olduğu kadar da çatlak bir kız olan Hotaru ile tanışır. Kız ünlü bir şirketin varisidir ve Kokonotsu'nun babası ile çalışmak istemektedir. Adam, eğer oğlum dükkanı devralırsa ben de gelip sizin şirkette çalışırım der. Bu durumda Hotaru, kendisine has yöntemleriyle Kokonotsu'yu ikna etmeye çalışır. Bu aşamalarda kendisine Tou ve Saya kardeşler destek olacaklardır.

Harika ötesi bir seri değildi ama Hotaru'yu çok sevdim. Saf olduğu kadar akıllı kızın dagashi ye olan aşkı ve çocuksu yaklaşımları hem komik hem tatlıydı. Saya'nın Kokonotsu'dan hoşlanıyor olmasıyla seriye aşta bulaşmış. Özetle güldüm, eğlendim, sevdim, devamı olursa da bakıcams.
ps: Main karakter Kokonotsu'nun populer olmak istemesine ve Tou kun ile ilişkilerine koptum.
ps: Saya ile Kokonotsu'nun küçükken yakınlaşma deneyimlerinin olması ve hala hatırlayıp kızarmaları hoşuma gitti.

Tag: Dagashikashi
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Shidare, Hotaru(Taketatsu, Ayana); Shikada, Kokonotsu(Abe, Atsushi); Endou, Saya(Numakura, Manami); Endou, Tou(Suzuki, Tatsuhisa); Shikada, You(Fujiwara, Keiji);
myanimelist.net detail