Pazar, Mayıs 08, 2016

Southpaw (2015)

Güssel hayatının iplerini güssel eşine vermiş olan boksör Billy, eşi talihsiz bir kazada ölünce mal gibi ortada kalır. Dost bildikleri onu kazıklamaya, devlet ise bakamadığı için kızını elinden almaya çalışır. Ölmeyi öldürmeyi beceremeyen adam, küllerinin arasından yeniden doğmak için harekete geçer.

Rachel McAdams'ı severim ama bu filmdeki sonradan görme modlu kokoş halini sevmedim. Hele zorlama gibi duran gereksiz gözyaşı sahnelerinde çok kötüydü. O sahnelerin kendisi zaten çok kötüydü. Melül bakışlı sevgili adamım Jake Gyllenhaal'a gelince, uwww hiç beklemediğim bir rolün üstesinden başarılı bir şekilde gelmiş derims. Evet filmin konusu banel, işleniş kötü ama tatlış Jake'in ağzından kan köpükleri fışkırtan bir rolü kaldırabilmesi takdire şayen. Küçük kız Leila'ın, babası incinirken verdiği tepkiler başarılıydı. Porselen suratlı biri yerine, gözlükle sıradan bir kız seçmeleri ayrıca hoşuma gitti.

Bir sahnede Tick Wills, zor durumdaki Billy 'e salonu temizlemesini söylüyor. Adam burnunu kıvırıyor. Hmmmm, düşündüm de; Bir canlıya veya dünyaya zarar vermeyen herhangi bir işi küçümseyen birisi ile anlaşamam. Çünkü bu tür bir burnu yukardalık beni cidden üzüyor ve kızdırıyor. Genç yaşta edinilmiş güssel bir mesleğim ve kariyerim varken, ben bu derece kibirlenmiyorken, çevremde bulunan bazılarının egosal tatminsizlik nedeniyle başka işleri yapanları küçümsemesine musama gösteremiyorum.

Director: Antoine Fuqua
Cast: Jake Gyllenhaal(Billy Hope); Rachel McAdams(Maureen Hope); Forest Whitaker(Tick Wills); Oona Laurence(Leila Hope);
Country: USA
Runtime: 124 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: