Pazar, Haziran 12, 2016

HaruChika: Haruta to Chika wa Seishun Suru (2016 Winter)

Voleyboycu tomboy kız, lisede hamımhanımcık olmaya karar verip müzik klübünde flüt eğitimi almaya başlar. Küçükken zulüm ettiği arkadaşı Haruta da aynı klüptedir ve çocuk deli gibi aşıktır. Bu ikisi her bölümde başka bir gizemi çözüp eş zamanlı detektifçilik oynamaya başlarlar.

_ İlk bölümde müzik öğretmenine yazılmış gizli bir ilanı aşk notu çözerler.
_ Kızın Haruta'nın aşkına aşık olduğu molduğu yokken nerden çıktı bu -rival- olayı anlamadım. Aslında kız Haruta'ya aşık olsa daha süpper olurmuş derims.
_ Chika'nın seslendirilmesine bayıldım. Komik seriye benziyor devam edicems. 
_ Davul çalan DJ çocuk, çok cool duruyor.
_ 9. episode da sıkılmaya başladım. Aynı patern etrafına dönen seri beni baymaya başladı. Az buçuk komik sahneler yeterli olmuyor.

Özetle izledim, sevdim, ama devamı olursa bakmıcam. Çünkü aynı patern etrafında dönüyor. Ajin gibileri dururken gerenk yok derims.

Tag: Haruchika: Haruta & Chika, HaruChika: Haruta to Chika wa Seishun Suru
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Homura, Chika(Bridcutt, Sarah Emi); Kamijou, Haruta(Saito, Soma);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: