Pazar, Haziran 19, 2016

Norn9: Norn+Nonet (2016 Winter)

Adını bile sonradan hatırlayan kız, zamanında tanıştığı gezginin talimatıyla bir gemiye gidip oradaki üstün yetenekli insanlarla kanki olur. Yapılan bir saldırı sırasında kimse görmezken yeteneğini kullanır ve bir ağacı yakar. Sonrasında elinde kalan bir çekirdeği filizlendirmeye uğraşır. Bu arada gemide bulunan 3 kız partnerlerine aşık olmaya başlarlar. Serinin sonuna doğru, dünya mahvolduğu için bu üstün yetenekliler birleşip dünyayı resetlemeye çalışırlar. Öldüğü sanılan Kakeru'nun babasıda bunu hedeflediği için zaten her yerde savaş başlatmıştır.

_ Kız gemiye ilk geldiğinde adını bile hatılamıyordu. Hangi arada heryeri yıkıp yaktığını anımsadı. Yoksa hatırlamıyorum derken yalan mı söylüyordu?!
_ Aslında kesmeye karar vermiştim ama Shiranui isimli kızı çok tatlı buldum. Shukuri ile aralarındaki yakınlaşmayı sevdim.
_ Bu arada ciddi ciddi Shiranui neden durduk yere Senri'nin anılarını silmiş?!
_ Main kız karakter Koharu, fazla moe çıkmadığı için izledim.
_ Koharu, Kakeru'yu sözüm ona seviyor. Ama çocuk dayak yerken mal mal dikiliyor. Aşk bu değil. Aşk sevdiğin zor durumda iken bilinçaltı bile olsa, hayatını hiçe saymak bile olsa yardıma atılmaktır. Bakınız, "Nagi no Asukara"...

Özetle sevmedim değil ama ikinci sezonu, ovası filan falan olursa bakmam.

Tag: Norn9, Norn 9 Norun+Nonet, Norn 9 Norun+Nonetto
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24
Cast: Yuiga, Kakeru(Kaji, Yuki); Azuma, Natsuhiko(Ono, Daisuke); Shiranui, Nanami(Seto, Asami); Shukuri, Akito(Sugiyama, Noriaki);
myanimelist.net detail



Norn9: Norn+Nonet Recap (2016 Winter)
Recap of episodes 1-9 of Norn9: Norn+Nonet.
Tag: Norn9: Norn+Nonet Special, Norn9: Norn+Nonet Episode 9.5
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 24 min.



Hiç yorum yok: