Cuma, Temmuz 29, 2016

Bungou Stray Dogs (Spring 2016)

Güçlü bir kaplanın kilere saldırması sonucu yiyecekleri tükenen yetimhane Atsushi'yi işe yaramazsın diye azarlayarak sokağa atar. Çocuk açlıktan ölmek üzereyken kurtardığı kişinin iş teklifini kabul edip, şehirdeki suçluları yakalayan örgütün bir üyesi olur. Lakin bir süre sonra mafyanın, başına konan para ödülü için peşinde olduğunu öğrenir.

İlk bölümü izlerken çok güldüm ve haliyle izleme kararı aldım. Seri doğa üstü güçleri bulunan iyi insanların toplanıp şehri mafyadan korumalarını anlatıyor. Mafyadaki adam da gayet güçlü ve cool. Seri sonunda main karakter mafyanın başı ile karşılaşıyor. Yani devamı kesin olacak. "Izumi, Kyouka" karakterini ve Atsushi ile aralarında gelişen ilişkiyi sevdim. Osamu yakalandığında şaşırmıştım, nedenini ve benim bu nedeni fark edemeyişimi sevdim. İyi seri. Devamı olursa kesin bakıyor olacağım. Favorim karakterim tabiki Dazai:-)
ps: serinin ending i çok tatlı. Dazai'nin elini başında hissedince hafifçe gülen Atsushi; totemo kawaii :-)

Tag: Bungo Stray Dogs, Literary Stray Dogs
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Dazai, Osamu(Miyano, Mamoru); Kunikida, Doppo(Hosoya, Yoshimasa); Nakajima, Atsushi(Uemura, Yuto); Akutagawa, Ryuunosuke(Ono, Kensho);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: