Pazar, Temmuz 03, 2016

Tokyo, Mitake San

03 Temmuz 2016 Pazar

sabahın köründe kalkıp narita dan shinjuku daki otelime geldim. ödeme yapıp valizi bıraktım ve çıktım. uykusuzluk + oruç kafasıyla hatalı trene bindim  sonra doğrusunu buldum. ondada uyuyakalıp durağı kaçırdım filan. demo mondai nai. :-)

mitake tren istasyonundan çıkıp sola bakınca gördüğüm otobüslere bindim. (yani orta kapıdan bilet alıp inerken o bileti ve fiyatı kumbaraya attıklarınıza). kısa yolculuktan sonra son durakta inip biraz yokuş çıkarak cable car a ulaştım. makineden adult round trip diyerek biletimi aldım. cable car yolculuğu kısaydı ve operatörün tatlış konuşması sayesinde hızlı geçti. indikten sonra kalabalığı takip edip yürümeye başladım. maalesef istasyonda ingilizce harita yoktu . rock garden yolundan mt otake ye 2 km kalana kadar yürüdüm. en son dilim dışarı sarkmıştı. kabul etmek gerekirse zor bir parkurdu. ek olarak çevrede ayıların olduğunu bilmem ve dakka başı çıngıraklı hiking cilere rastlamam beni gerdi. cidden çok yoruldum ve zirveye az kala döndüm. aynı yollarla otelime geldim.

ps: buraya bir arkadaşımla bir daha gelmek ve otake nin tepesine çıkmak istiyorum.
ps: bu hiking şaka değil, cidden yorucuydu. öncesinde stamina çalışması gerektiriyor derims.