Pazartesi, Temmuz 04, 2016

Kofu, Shosenkyo Gorge

04 Temmuz 2016 Pazartesi

ltd exp treni ile rahat modda kofu ya gittim.
istasyonun south çıkışındaki 3 numaralı alandan klasik otobüse bindim. her yerde kanji olduğundan şansım yaver gitti diyelim. bindiğim 09:00 otobüsü 9:58 de "shosenkyo taki ue" yani lower cable car noktasında indirdi. bir köprü geçip biraz yokuş çıktıktan sonra cable car istasyondayım. yürümek zaman aldığı için 10:00 kaçıyor ve 10:20 a bindim. tepeye çıkarken sağa tarafta durun derim. manzara şahane.  çıkış az zaman aldı. tepede cafe ve gusseller gusseli Fuji manzarası var. vakitsiz olduğumdan bir kaç photo çekip cable car ile geri döndüm. istasyondan aşağı doğru sengataki waterfall sorarak yürüdüm. şelale cidden güssel görünüyor. sonra ii lead edilmiş hiking yolundan aşağı indim. vahşi doğa koruma alanı olduğundan arada yusuf-yusuf ederek saat 12:02 de nagatora bridge e vardım ve 1 dakika ile otobüsü kaçırdım. otobüs tam 12:01 de kalkıyor çünkü. sonra o deli sıcakta bir sonraki 12:51 otobüsünü bekledim. neyse bindim. önce kofu sonra sjinjuku sonra okuubo yapıp günü erken tamamladım. çünkü ölüyorum yorgunluktan:-)

ps:
- sengataki waterfall ile Nagatora Bridge arası 4 km yani hızlı yürüyüş ile maksimum 1 saat 10 dakika da gelirmişim. ona göre hesaplasaydım otobüs kaçmazdı ühü ühü ühü :-)
- hiç bir yerde english sign yoktu. mesela nagatoro bridge kanji yazılımını yanıma alsam ii olurmuş.