Cuma, Temmuz 08, 2016

Snow Monkey Park, Nagano

08 Temmuz 2016 Cuma

geç kalktığım için planı değiştirmek zorunda kaldım ve nagano station daki infoya gittim. görevliye snow monkey park a gitmek istediğimi söylediğimde gayet başarılı açıklamaları ile beni yönlendirdi.
ilgili tren istasyonuna gidip snow monkey pass satın aldım. sonra ilgili duraktan express otobüse binip snow monkey stationda indim. 1 saate yakın yürüdükten sonra parka vardım.
arada enza cafe ye uğradım. burası rüyalarımın cafesi. çünkü harika ötesi rameni var. ayrıca dükkandaki hiç bir üründe ramen dahil domuz kullanılmamış. tavukçu yani. bayıldım. koca bir tabak ramen ile karaage yedim. kız siparişime şaşırdı çok acıkmış olmalısın dedi. ne bilsin bir süredir domuz yüzünden ramen lere hayran hayran bakıp yiyemediğimi.

park çok büyük değil. ama içerde 200 kadar irili ufaklı maymun var. özellikle bebiş olanlar acayip oyuncu ve tatlı. video çekmeye, izlemeye doyamazsınız yani. bir başka mükemmek deneyimi de cebe attıktan sonra, geri dönüş yolumu farklı kılmak için shibu onsen yolundan, yudanaka onsen e vardım. sıkıcı bir yürüme yolculuğu değildi. ama eğlenceli de değildi. özetle bir dahaki gelişimde dönüşümü de snow monkey park express bus station dan yapıcams.

yudanaka stationdan bindiğim trenden yarı uykulu indim. 1 numaralı duraktan otobüse binip zenkoji ye gittim. bugun hava çok karanlık olduğundan çektiğim photolar iyi çıkmadı ama temple ın koca kapılarını bahçesini gezmek güsseldi. lakin bir daha yolum buraya düşerse özellikle gezmem. dönüşte otele kadar yürüdüm. nagano sokakları geniş düz güssel bir şehir nagano. hem kalabalık hem değil. en sevdiklerimden...





Hiç yorum yok: