Salı, Temmuz 05, 2016

Takao / Takaosan

05 Temmuz 2016 Salı

Tokyo dan varış güssel.
Tepeye tırmanma başarılı.
Tepede hafif yağan yağmur altında yemek yemek iyi.
Sonrasında sakura yolu için devam etmek biraz karışık, keza kayboldum.
Bana yardım eden kadın ile ikinci tepeye çıkmak yorucu ama değdi mi? Kesinlikle.
Tepede normalde olan manzarayı göremedim deli sis vardı. Ama hiking yolu tam benlikti. Yorucu!!!
Dönüşte bol bol yol sormam gerekti. Sign lar yeterli değil.

Bir daha gider miyim? Davetle evet, yalnız hayır.

ps: cable car dayım. böyle dudaklarına saç teli gelirde rahatsız ederya öyle sanıp uff dedim. kucağıma eşek kadar böcek düştü. ayy suratımda böcek dolaşıyomuş yani... ilginçtir,, çığlık atmadım...

ortamda yaprak inceleyen yaşlı gruplar vardı. baston ile yürüyen amcalara teyzelere hayran kalmamak elde değil. hiking yapan 5 yaşında çocuklar vardı. ön tarafında taşıdığı bebeği ile yürüyen anne ise beni benden aldı. seviyorum japonları ya...