Cumartesi, Temmuz 09, 2016

Tsumogi - Magome

09 Temmuz 2016 Cumartesi

Birazdan çıkmam lazım o nedenle makine hızıyla yazıcam.
çok erken saate kalkıp 06:09 trenini yakalayarak nagiso ya gittim (08:09). hızlıca tren istasyonu dışına çıkmanız lazım. çünkü istasyon çıkış solda iki dakkaya kalkan otobüs bekliyor. otobüse binip tsumogiye gittim (08:15-08:22) .. tsumogi istasyonu minicik biryer. görevli yaşlı adamcağız yardımsever. hemen bana pek birşeye beznemeyen ama en azından ingilizce olan haritadan verdi.  bu arada şaşır şukur aralıksız yağmur yağdığını söylemiş miydim?! hızlıca eski tahta evlerin yağmurla karışmış miss gibi kokuları arasından yürümeye başadım. yan tarafımdan ise azgın bir nehir akıyordu. önlerine tatlı çiçekler, aranjmanlar konmuş evler ve yağmur bana hiroshima - takeyama yı hatırlattı. gülümsetti. neyse bir dükkana girip şemsiye alarak hayatımı kolaylaştırdıktan sonra. hislerime güvenip yola aldım.. tam tsumogi magome hiking trail de olduğumu zannettim bir an otobana çıktım. haydaaaaa!!! bu yol hiçte hikin trail e benzemiyor. elimdeki harita zaten özet gibi, hiç bu tarafları içermiyordu. etrafta adam gibi sign yoktu. ne yapsam derken, gene önsezilerime güvenmeye karar verip ilerledim. ilerde biryerden otobandan sapıp , ormana girdim. hmmmm , yağmur ağaç mutluyum....
derken kocaaa bir zil görmiyim mi?! yanında da bir ayı resmi. yazıda ayıya karşı zili kuvetlice çalın yazıyor..
valla umrumda olmaz hiking miking.. gerisin geriye dönüp hızlı adımlarla ilerlemeye başladım...
derken 7 kişilik bir gruba rastladım. onlara korktuğumu söyleyip sizinle birlikte yürüyebilirmiyim dedim. konuştuğum kadın okay dedi. meğer bu grup kore de bir yayın kuruluşu çalışanlarıymış. hiking için kadının ve kardeşinin şirketi ile anlaşmışlar. hiking yapıyolarmış. konuşa konuşa megome ye gittik. arada , dağın başında bir temple gordük. içerde kocamannnn penisler vardı.. evet bence de honk!!! meğer buraya , dağın başına çocuğum olsun diye dua ya gelirlermiş. yanında da çoookk büyük ve güssel bir sakura vardı.. neyse çay evine girdik. oradaki adam bize bedava yeşil çay ikram etti. gülüştük eğlendik. ben bildiğim korean food ları ve bir kaç kelimeyi söyledim.. tabi benimle eğlendiler. sorun değil. o kadar yardımcı oldular. hero larım benim :-)
megome ye varında onlardan ayrıldım.. boss kahve içtim. içinde kesatane olan harika birşey yedim. tam otobüs saatlerini soruyordum ki o koreli kadın geldi. tur otobusune davet etti. gideceğim station a kadar bırakmayı teklif etti. evet dedim. otobüse binince kıyamet koptu. koren insanı japonlardan çok farklı. daha yüksek sesli ve eğlenceli. hemen bir kaçı gelip sen tam benim tipimsin bekarmısın filan dedi. tabi hepsi yaşlı eğlenceli amcalar. mikrofonu alıp kendimi tanıttım. türkiyeye gelin de sizi gezidirim filan dedim. umarım gelirler canlarım benim..

beni istasyonda indirdiler. sonrası otelime döndüm. birazdan çıkış valizimi kargo şirketine vericem . çünkü yarın tateyama kurabe deyim. sonrada taaaa tokyo dan beni görmeye gelecek olan arkadaşımla buluşucamm..
evet ayılara rağmen japonya bir numara, :-)