Cuma, Temmuz 01, 2016

uçakta izlediğim movie ler

The Benefactor (2015)
Yaşlı ve çok zengin bir adam, arkadaşını kaybedince acısını aldığı bağımlılık yapan ilaçlarla hafifletmeye çalışır. Bu aşamada ölen arkadaşının kızı ve kızın kocası ile yakınlaşır. Koca -Luke- doktordur. Yani yaşlı adamın ihtiyacı olan ilaçlar için reçete yazabilecek niteliktedir.

Berbat bir filmdi. Dakota Fanning'i çok severim ama oyunculuğuna resmen kustum. Sürekli göbeğini okşayan, konuşmayan, uyuyan, tıngır mıngır gezinen, bir kadın. Bu kadını -acaba hangi özelliğinden dolayı- diye düşündürecek derecede seven yakışıklı bir erkek ve bikbikbik gereksiz konuşarak resmen baş şişiren bir bunak.
Kızın sonradan gelip "bu sefer sana yardım edicem" demesine, sonra zaten şaftı kaymış adamı suçlamasına, adam iki laf edincede gözyaşları içinde pes edip mekanı terk etmesine ise koptum. İyi ki yardım edicen haaaa.. Yolda adama parmağındaki kanı göstermeside ilginçti hani. Ne yani parmağını bacak arasına mı soktun, gündüz vakti yolun ortasında?! Ne saçma ve salak bir filmdi ya.

Director: David M. Rosenthal
Cast: Sanaa Lathan(Leah); Michael Ealy(Carter);
Country: USA
Runtime: 100 min.
imdb detail




The 5th Wave (2016) 
Depremlerin salgınların ardınya dünyayı istilaya gelenler 5. dalga harekete başlarlar. Bu aşamada rastlantı sonucu Cassie geride kalır ve Evan isimli bir çocuk tarafından kurtarılır. Cassie 'nin tek bir hedefi vardır, küçük erkek kardeşi Sam'i bulmak. Sam ise Cassie 'nin eskiden hoşlandığı okul arkadaşı Ben 'in gözetimi altında, uzaylılar tarafından ele geçirilmiş kişileri öldürmeye çalışmaktla meşküldür.

Fragmanını izlediğimde klişe gibi gelmişti. İzlerken bir çok saçmalık görmedim de değil. örneğin anne ölüyor mezarı üstüne kadının fotoğrafını bırakıyorlar. yahu aile resmi filan koyun bari. yada kadın öldü ya mezar başında adam küçük çocuğa sırtını dönüp büyük kıza sarılıyor. yahu önce küçük olan önemsenir gibi gibi. bide kızın adam öldürmede çok tecrübeliymiş gibi takılamsını tuhaf buldum. önce birini öldürüp biraz sarsılsa ve hayatta kalmak için buna mecburup moduna girse iyi bağlama olurmuş derim. tam film işte derken ortaya Evan karakteri çıktı, itiraf etmem gerekirse Cassie nin etkilenmesine şaşırmıcam, adam taş. :-) sonuna doğru ortaya çıkan aşk ve garif durum daha da iyiydi. özetle devamı olursa izlicems.

Director: J Blakeson
Cast: Chloë Grace Moretz(Cassie Sullivan); Alex Roe(Evan Walker); Nick Robinson(Ben Parish / Zombie); Liev Schreiber(Colonel Vosch); Maika Monroe(Ringer);
Country: USA
Runtime: 112 min.
imdb detail




Miracles from Heaven (2016) 
Küçük kızlarının ender bulunan ve ölümcül olan bir rahatsızlığı olması üzerine Beam ailesi zor zamanlar geçirirler. Anne Christy, tanrıya olan inancını sorgularken küçük kızı ermiş modda takılmaktadır. Bir gün yüksek bir yerden düşer ve mucize gerçekleşir.

Hahahhahaah, Klasik amerika yaşantısının, pizzanın, klisenin, hristiyanlığın pazara çıkarıldığı bir filmdi. 3 adet kızı olan kadın harika bir eş ve annedir. Baba kowboy şapkası ile dolanıp hayvanlar ile ilgilenmektedir. Ev bildiğiniz 2 veya 3 katlı, çevresi çiftlik olan amerikan evi. Aile düzenli kliseye gitmekte, klisede mutlu mesut şarkılar söylenmektedir. Ayin sonunda toplanan mutlu insanlar barbekü yaparak eğlenirler. herşey tatlıya bağlandıktan sonrada kutlama yapmak için pizza yenir. 

Bir grup kadının Christy nin yanına gelip, "belkide düşünmenin vakti gelmiştir, sen, kocan veya küçük kızın acaba bir günah mı işlediniz de şuan bunun cezasını çekiyosunuz" der. Cidden bazen etraftan başına kötü şeyler gelen kişiler için sarf edilen benzer sözler duyuyorum. Dile vurmak doğru değil bence. Cidden; bilemeyiz! Özetle konu işleniş oyunculuk beni etkilemedi. Sevmedim.

Director: Patricia Riggen
Cast: Jennifer Garner(Christy Beam); Kylie Rogers(Anna Beam); Martin Henderson(Kevin Beam);
Country: USA
Runtime: 109 min.
imdb detail




Before We Go (2014) 
İstasyonda trompet çalan çocuk treni kaçıran ve buna çok üzülen bir kadına yardım etmeyi teklif eder. Kadın çantasını çaldırmış, cep telefonunu kırdırmıştır. Bu ikisi sabaha kadar etrafta takılırlar ve yaşamları pişmanlıkları aşkları hakkında konuşurlar.

Ayyy sıkıntıdan patladım desem. Kızı hiç mi hiç sevmedim. Ukala burnu büyük. Adamın kaprisli kadına olan tutumu ise sünepeceydi. Ayrıca kadın hem salak hem yalancı, en sevmediklerimden .. Özetle hiç beğenmedim. Birtek adamın eski sevgilisi rolunde bulunan Emma Fitzpatrick i için çok güssel bir kadın diyebilirim.

Director: Chris Evans
Cast: Alice Eve(Brooke Dalton); Chris Evans(Nick Vaughan); Emma Fitzpatrick(Hannah);
Country: USA
Runtime: 95 min.
imdb detail




London Has Fallen (2016) 
Değişik bir konu???!!!: Teröristlerin saldırısı üzerine koruması, amerika başbakanını korumak için elinden gelen heryeyi yapar.

Berbat ötesi bir filmdi. Gerard Butler bu roller için yaşlandı artık. Ek olarak izlerken aklına naruto geldi. Naruto kör nokta olmayı seçmiş pain ile dövüşü sonrasında nefret doğurmadan nasıl davranacağını belirlemiştir. Bu filmde ise salak amerikalıların daha çok nefreti nasıl körüklediklerine tanık oluyoruz. Sonrada neden terör saldırıları oluyor. Yahu neden adamın kafasını keserken çıkan hırıltıları telefondan kardeşine dinletiyosun?!! Özetle hiç sevmediklerimden.

Director: Babak Najafi
Cast: Gerard Butler(Mike Banning); Aaron Eckhart(Benjamin Asher);
Country: UK, USA, Bulgaria
Runtime: 99 min.
imdb detail




Spotlight (2015) 
Bir basın kuruluşunun sadece önemli olaylarını uzun süre kovalayan ve haberi patlatan Spotlight isimli servisinde gelişen olaylar filmin konusu. Bir gurup rahipler ordusu zor durumdaki çocukları önce dine sonra kendi altlarına çekmektedirler. İşte Spotlight ekibi bu kişilerin listesini ele geçirir ve Amerika-Boston da bu liste hayli kaparıktır.

Daha yeni Emile Zola-Gerçek i ikinci kez okudum. O nedenle konu uww yeah dedirtmedi. Lakin oyunculuk 10 numara, Mark Ruffalo yu zaten severim ama övgüleri sadece ona değil, bütün oyunculara göndermek istiyorum. Keza standart konu az renkli filmi harika oyunculukları ile hiç sıkılmadan izlememi sağladılar. Bunda elbette işlenişin başarısı da var. Yani yönetmene de bir tebrik.

Director: Tom McCarthy
Cast: Mark Ruffalo(Mike Rezendes); Michael Keaton(Walter 'Robby' Robinson); Rachel McAdams(Sacha Pfeiffer); Liev Schreiber(Marty Baron);
Country: USA, Canada
Runtime: 128 min.
imdb detail




Hitman: Agent 47 (2015) 
Babası yüzünden çok dikkatli yaşayıp sürekli izini saklamak zorunda olan kız, bir gün peşindeki iki adamla tanışır. İkiside ona yardım etmek istediğini, diğer adamın ise onu öldürmek istediğini söylemektedir. Kız, birisine güvenir ve bu sayede yıllar sonra amacına ulaşır. Yani babasını bulur. İşte bu aşamada daha önce hiç farkına varmadığı üstün güçlerini keşfeder. Meğer çok iyi hatırlamadığı çocukluğunda, kendiside diğer hitman lar gibi eğitime tabi tutulmuştur.

Action 10 numara. Katia'yı canlandıran Hannah Ware e bayıldım. Cidden saçı başı kaşı gözü çok güssel bir kadın. Ek olaraka Agent 47 de rolünün hakkını fazlasıyla vermiş. Özetle uçakta izlediğim sıkıcı bir grup filmden sonra sabah kahvesi gibi neşe verici geldi. Sevdimsss..

Director: Aleksander Bach
Cast: Rupert Friend(Agent 47); Hannah Ware(Katia);
Country: USA, Germany, UK
Runtime: 96 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: