Pazar, Temmuz 24, 2016

Zoolander 2 (2016)

Karısı ölen, bakamadığı için çocuğu elinden alınan Derek, dağın başında yaşamaktadır. Bir gün kendisine bir defile daveti gelir. Çocuğunu geri almak için teklifi kabul eder. Takıldığı 10,15 kişinin hamile olduğunu öğrenen Hansel da kaçıp Derek' e katılır. Diğer taraftan fashion polisi Valentina Valencia, ardı ardına öldürülen ünlülerin, efsaneye göre seçilmiş kişiyi korumak için kendilerini feda ettiklerini öğrenir. Seçilmiş kişi ise aslında...

Hatırlıyorum; Adam Sandler-in işkence misali filmini izledikten sonra kendimize gelelim, dengemizi bulalım diye Ben Stiller'in Zoolander (2001)'ını izler, Panda ile dövüştüğü sahnede sandalyede değil, bir kaza olmasın diye yerde oturup gülmekten ölürdük. Hey gidi günler hey!
Bu film ise: BERBAT, İĞRENÇ, KUSMUK ÖTESİ. O kadar beğenmedim ki hangi birini yazıcam şaşkınım. Hansel 'in küçük elf kız dahil herkesi hamile bırakmasını mı? Sadece salak demenin yetersiz kalacağı Derek mi, berbat Penelope Cruz oyunculuğu mu? Filmdeki tek iyi sahne ilk 5 dakikada gerçekleşen Justin Bieber'lı sahneydi. Çocuğun can havliyle instagram pozu vermesi yani. O kadar. Onun dışında ; yeter, yazarak bile vakit kaybetmek istemiyorums ...

Director: Ben Stiller
Cast: Penelope Cruz(Valentina Valencia); Ben Stiller(Derek); Owen Wilson(Hansel);
Country: USA
Runtime: 102 min.
imdb detail