Cumartesi, Ağustos 06, 2016

Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai. (2011 Spring)

5 liseli, çocukken yaşadıkları talihsiz bir olay sonrasında arkadaşlıklarını kesmiş, görünürde yaşamlarına devam etmişlerdir. Lakin Menma isimli kızın ölümünden herkes kendini sorumlu tutmuş, bir nevi kafayı bozmuştur. Bir gün okula gitmeyide kesen Jintan, Menma'nın hayaleti ile karşılaşır. Kız ne olduğunu hatırlamasada bir isteğini yerine getirmek için geri gelmiştir. İsteğin, bozulan arkadaşlıkları tamir etme ve havai fişek yapma olduğunu düşünüp işe koyulurlar.

Sevmedim. Meiko karakterini fazla gerizekalı buldum. Hakaret etmek için söylemiyorum ama o yaşa göre (hayalette büyümüş) tavırları ve sözleri resmen zeka geriliği göstergesi. Gerçi seri ilerledikçe diğer karakterlerden eşit performanslar görüyoruz. Yani hepsi birbirinden geri zekalı gibi bir tablo çıkıyor ortaya. Kız ölmüş ve her biri suçu kendinde bulup kafayı çizmiş. Sonrada yaşam akarken sallanmaya başlamışlar. Seri myanimelist te yüksek puan almış. Belkide iyidir ama karakterler katlanamayacağım kadar ezik. Bir tek "Anjou, Naruko" yu sevdim. Dürüst kız, içinde birşey tutamıyor ve kalbi pırıl pırıl. Seriyi bir arkadaşım önerdiği için izledim. Devamı olursa kesinlikle bakmam.

Tag: The Flower We Saw That Day, AnoHana, We Still Don't Know the Name of the Flower We Saw That Day.
Type: TV
Episodes: 11
Duration: 22 min.
Cast: Matsuyuki, Atsumu(Sakurai, Takahiro); Yadomi, Jinta(Irino, Miyu);
myanimelist.net detail



Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai. Movie (2013 Summer)
Liseli çocuklar Meiko'ya mektup yazarlar. Bu arada film, bol bol seriden kareler ile flashback leri izleyiciye gösterir.

Hiç mi hiç sevmedim. Şimdi hadi diyelimki çocuklar küçüklerdi, yaşanan talihsizlik yaşamlarını bu nedenle arıza modda etkilendi. Ama şimdi iç hesaplaşmalarıda bitti. Kartlar masaya açıldı. Bu durumda yaşamların devam etmesini, mesela Naruko ile Jinta'nın çıkmasını filan beklerdim. Ama hala aynı yerinde sayan bir grup ergen gördüm. Hala herkes Menma Menma!!! Menma kusucam biraz sonra!!! Özetle hiç sevmedim ve devamı Ova sı filan olursa hayatta bakmam.

Tag: anohana: The Flower We Saw That Day The Movie, AnoHana Movie, We Still Don't Know the Name of the Flower We Saw That Day. Movie
Type: Movie
Episodes: 1
Duration: 1 hr. 39 min.