Cumartesi, Ağustos 06, 2016

Dropped Anime List (2016 Spring)

Aikatsu Stars! (Spring 2016)
S4 üyesi olmayı hayal eden Yume, utangaç arkadaşı ile birlikte Star yetiştiren okula yazılır. Okulu gezerken giyeceği kıyafet kartlarını da alır. Hayranı olduğu S4 üyesi Hime Sama nın önünde şarkı söyleyeceğini öğrenince heyecanlanır. Harika performansı ile herkesi büyüler ama yorgunluktan bayılır. Kendisine geldiğinde başında Hime sama beklemektedir.
Idol olmak için okula giden güleryüzlü, cicili bicili kızlar animesi. Kartları yerlerine koyarak rüya kıyafetlerini giyiyor ve rüya gibi sahnede pastel renkler, kalpler arasında şarkı söylüyorlar. Küçük kızlar için yani. Özetle ? bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Anne Happy♪ (Spring 2016)
Okulun ilk günü köprüde bir köpeği kurtarmak için canını tehlikeye atan bir kızla tanışıp arkadaş olan Ruri, bahtsızlar sınıfında olduğunu öğrenir. İlk ödevleri verilen yumurtayı kırmadan ertesi gün okula getirebilmektir.
İlk bölüm beni güldürdüğü için devam etme kararı aldım, lakin klüp seçtikleri ikinci bölümü izlerken sıkıldım. 4 adet kızın arkadaşlıklarını anlatan seri çok komik değil. Konu da tarzım değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Bakuon!! (Spring 2016)
Bisikletle okula gelen Hane, motorla gelen Onsa ile kanki olup motor klübüne yazılır. Sonrasında lisansını alır.
Hane'nin, utangaçlıktan kaskını çıkartmayan klüp başkanı ile sürüş yaparken saçlarından dayak yemesine koptum. Gülme beklentisi ile devam edeyim dedim ama Rin ile babasının durumunu anlatan ikinci bölümü izlerken sıkıldım. Motor ilgi alanıma giriyor olsa kesinlikle izlerdim, çünkü bu konuda çok eğitici ve bilgi verici. Ama girmiyor. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Beyblade Burst (Spring 2016)
Valkyrie isimli Beyblade i ile karşılaşmalara katılan Aoi, aslında amatördür. Lakin içgüdüleri sayesinde aracı nasıl kullanacağını bilmekte ve maçı kazanmaktadır.
Blade oyunu seven küçük erkek çocuklar için anime. Blade maçları var, blade ler hayalgücünde canavara veya knight ye dönüşüp savaşıyorlar Blade alanında filan. Cool görünmeye kasan middle or elementry schooler lar için. Özetle ? bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Big Order (TV) (Spring 2016)
Çocukken hatırlamadığı dileği (dünyaya hükmetmek istemiş, yani order deyince yakınındaki kişiler çocuk ne istiyorsa onu yapıyorlar.) kabul oldu diye dünyada ciddi bir yıkım olan çocuk(Eiji), okula yeni trnasfer olan bir kız(Rin) tarafından tehtid edilir. 10 sene önce çocuk yüzünden ailesini kaybetmiş olan kız, çocuğun hasta kızkardeşini öldürmek isteyince çocuk Order der ve Ajin vari bir yaratık çocuğun arkasında belirir. Bu arada Rin'i order eyleyen ve Eiji'nin dileğini gerçekleştiren kız(Daisy), çocuğu ara sıra ziyaret etmektedir. Rin, Eiji nin emri üzerine onu öldüremez, ve kızkardeşini bulmaya yardımcı olur.
İzlerken sıkılmadım ama beğenmedim de. Rin, Mirai Nikki deki manyak kıza çok benziyor, Ajin'den de çökmeler var. Seri büyük ihtimal, çocuğun diğer manyak order larla olan dövüşünü içericek. Bu arada Rin, Eiji ye hizmet edicek ve gittikçe çocuğa aşık olucak. Konu biraz ilginç olsa da işleniş kötü ya. Amatör işi. İzlerken sıkıldım. Özetle 10 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls (Spring 2016)
Dünyayı kurtarmak için seçilen üç küçük kız, idol olmak için bulundukları yerde ajan olmak üzere eğitilirler.
Kötü ve rengarenk çizimler. Sanırım ufak çocuklar için. Özetle her biri 4 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Bonobono (2016) (Spring 2016)
Sahil kenarında arkadaş olduğu rakun ile, denizde oyunlar oynamaya çalışan minik su samurunun maceraları.
Hiç gülmedim. Küçük, hatta çok küçük çocuklar için. Özetle her biri 5 dakika süren ? bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Concrete Revolutio: Choujin Gensou - The Last Song
Bir önceki sezonu kestiğim için bunu da bakmadan kestim.



Endride (Spring 2016)
Kristallere ilgi duyan çocuk babasının iş yerine gider ve mavi bir taşa dokunup farklı bir boyuta - zamana geçer. Orada babasının intikamını almak için krala meydan okuyarak hapse atılmış bir çocukla tanışır ve kaçmasına yardım eder. İkisi ormanda ilerlerken aslan suratlı biri ile karşılaşıp içlerinden silahlar çıkararar dövüşürler.
Sevmedim. Çinli prens ile kumandan olmak isteyen çocuğun hikayesini bana anımsatsa da çizimler hoşuma gitmedi. Bir de aslan suratlı adam gibi gerçeklikle bağlantısı olmayan şeyleri tarihi ve ya ciddi konular içinde komedi harici görmek hoş değil. Özetle 24 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Flying Witch (Spring 2016)
Kuzeninin yanına gelen kız, yeni okuluna ve çevresine alışmaya çalışır. Kız aslında bir cadıdır ve bunu çevresine söylemekte pek sakınca görmemektedir.
Serinin sakin gidişi ve Kei isimli çocuğun sakin + cool tavırları hoşuma gittiği için ikinci bölümü izledim. Ama küçük kızın bahar perisimidir nedir onunla tanıştığı ikinci bölümde çok sıkıldım. Hmmm, fazla sakin... Özetle konu ilgimi çekmedi, işleniş başarılı değil, sırf Kei karakteri hoşuma gitti diye bakamıcams. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Gakusen Toshi Asterisk 2nd Season
Bir önceki sezonu kestiğim için bunu da bakmadan kestim.



Hakuouki: Otogisoushi (Spring 2016)
Saçma saban yerlerde(taşın altında filan) babasını arayan Chizuru, gördüğü her kele otousan diyerek yaklaşmakta, sonra sumimasen diyerek uzaklaşmaktadır. Shinsengumi'nin diğer tatlı elemanları da başına bela gelmemesi için onu gizliden takip ederler.
Chizuru, karpuza baba diye atladı yaa :-). Sexy Hakuouki karakterleri chibi olarak çizilmişler. Çok ta tatlı olmuşlar. Ana seriyi hatırlattı ve bir ara gaza gelip izlesem mi dedim. Ama esprilere gülmedim. Çocuklar için galiba. Ayrıca vaktim yok, ayrıca gerek te yok. Özetle her biri 3 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



High School Fleet (Spring 2016)
Küçüklüğünden beri Blue Mermaids lere katılmak isteyen Akeno ve arkadaşı, lise döneminde kaptan olup ilk derslerinde gemilerini bir limandan başka bir limana götürmekle görevlendirilirler. Akeno ekibi geç kalınca başka bir kaptan tarafından ateşe tutulur. Kız gemiyi korumak için torpidoları ateşletir. Yara alan diğer gemi kaptanı merkeze Akeno yu terörist gibi haber verir.
Akeno sakar, fazla duygusal, insanların yaralı bereli olmasına görevinden daha çok önem veren bir kız. Sakar , paso geç kalan bir kızın kaptan olması ilginç Neyse. Aslında konu ilginç. Neden gemiye ateş açıldı? Neden gemi suçlu gibi lanse edildi. Diğer adı Haifuri olan seriye VAKTİM olsa bakarım ama şu an vaktim yok. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hundred (Spring 2016)
Küçükken beyaz saçlı bir kız kollarında öldüğünde yaşadığı tramva nedeniyle kızın kim olduğunu unutan ve flashback ler şeklinde olayı yaşayan Hayato, yeni başladığı okulda beyaz saçlı Emile isimli bir çocukla tanışır. Emile'nin vasıtasıyla ukala öğrenci işleri başkanıyla duelloya tutuşur. Bu arada oda arkadaşı Emile, erkek gibi giyinmesine rağmen kıza benzemektedir.
Koca memeli savaşçı kızlar, sert tavırlı kızlar ile tek çocuk animesi. Harem yani. Çizimler çok renkli. Sevmedim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Kaitou Joker 3rd Season
İki önceki sezonu kestiğim için bunu da bakmadan kestim.



Kuma Miko (Spring 2016)
Bir ayı ile bir kıza ait aşk hikayesinin anlatıldığı tapınakta kutsal hayvan haliyle ayıdır. Tapınakta görevli kız ve ayı birlikte büyümüşlerdir ve gelen ziyaretçilere bu iğrenç aşk hikayesini anlatmaktadırlar. Kız okul için şehre gitmek isteyince ayı buna izin vermez.
Ayyyy, küçük ziyaretçi çocuklar kıza ayı ile yaptınız mı diye soruyorlar filan. İğrenç, berbat. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Kuromukuro (Spring 2016)
Annesinin iş yerine giden Yukina, uzaydan gelen robotların saldırması sonucu ölümle burun buruna gelir. O sırada bilimadamlarının buldukları küpten çıplak bir samurai çıkar ve kızımızı kurtarır. Geçmişte samurai (Ouma, Kennosuke Tokisada), sevgili prensesi ile kan kardeşi olmuş ve robot kullanıp uzaydan gelenler ile kapışmıştır. Fakat dövüş sırasında prenses ölmüştür. Çocuk, günümüz teknolojisini öğrenirken diğer taraftan da kızla aynı okula gitmeye, aynı çatı altında yaşamaya ve gerekince aynı robot içinde dövüşmeye başlar.
Spoiler
_ ilk izlenim: hmmm, iyi kılıç kullanan çıplak samurai; devam ediyorum ;-)
_ kızın moe olmaması, "omae" denince "omae janai, Yukina" demesi hoşuma gitti.
_ çizimleri sevdim.
_ Yukina, babasının sözlerini okula taşıyınca alay konusu olmuş ve babasına baka demiş (salak). Babası uzaydan gelen demon lar fikrinde ısrar edip bunu kanıtlamak amacıyla ortadan kaybolmuştur. Anne babasına -durdur yere- cırlayan çocukları dövesim geliyor mu? Evet!
_ Uzaydan gelen robottan insan çıktı. Kennosuke, onlardan birisini tanıdı. Adam zamanında kumandanmış. Kennosuke, neden saldırıyorsun diye sordu. Adam ise neden bizden biri olmana rağmen ihanet ettin dedi. Sanırım prenses onlardan biriydi ve ihanet etti. Kennosuke, robotu prenses ile kan kardeşi olduğu için kullanabiliyor.
_ Kennosuke çok fazla cırlıyor. Bir samurai e göre çok çok fazla! Ek olarak zeki değil.
_ İzlerken sıkılmaya başladım. Hata seriyi 12 bölüm sanıyodum. Tüh! Keşke 6 da kesseydim de bitirmeseydim diye hayıflanıyodum. Meğer 26 bölümmüş. Yaşasın kesebilicem. ;
Yani konu ilginç gibi ama sakız gibi uzatılmış, işleniş başarısız bölümler sıkıcı. Karakterlere bayılmadım. Yıkina ile Ken arasında hoşlanma var ama milimetrik ilerliyor. Sı-kı-cı! Özetle 26 bölümlük serinin sadece 12 bölümünü izleyip kestim.



Macross Δ (Spring 2016)
Kullandığı robotu dans ettirerek iş gören çocuk, tembel olduğu için kovulur. Bu aşamada şarkıcı olmak için evinden kaçan bir kıza rastlar. Bulundukları yer saldırıya uğrayınca, kızın hayran olduğu bir kız grubu gelerek şarkı söyler artı olarak dövüşür. Sesleri, dövüşe katılan knight lere de güç vermektedir. Bizim kız da gaza gelerek şarkı söylemeye başlar. Onunla aynı ii ritmi hisseden çocuk robotu ile dans ederek dövüşe katılır.
Şarkı söyleyerek dövüşen kızlar, tarzım değil. Özetle 26 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Mayoiga (Spring 2016)
Değişik yaş ve çevreden bir grup insan otobüse doluşup yeni yaşamlar kurmak için polisin bile bulamadığı Nanaki Village e doğru yola koyulurlar. Yolda rehber vasıtası ile kendilerini tanıtırlar. Yeni yaşam kurma konusunda çok heyecanlı olan Mitsumune, moe kılıklı ağlak muğlak kızımız Masaki ile tanışır.
Gizemli bir hava oluşturulmak istenmiş ama olmamış. Renkgarenk karakterleri sevmedim. İlgimi çekmedi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Mobile Suit Gundam Unicorn RE:0096 (Spring 2016)
Genç bir çocuk uzay boşluğunda gördüğü bir kızı kurtarıcam derken onunla birlikte dünyaya düşer. Kız panik halinde savaşı durdurmalıyım demektedir. Çocuk ona yardım etmeye karar verir.
Konsept mecha, çizimleri sevmedim. Seri zaten karışık kuruşuk başladı. Adamı bir genç bir yaşlı gösterdi filan. Bulmaca çözüyorum sanki. Mecha anime sevmiyorum. Artı birşeyi ile yakalaması lazım beni. Diğer Mobile Suit Gundam da karakterler ve erkek arkadaşlığı iyiydi. Bu serinin ilk bölümünde hoşuma giden birşey yolmadı. Özetle 22 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? (Spring 2016)
Oynadığı oyunda kendisine aşık koca memeli moe kızımız Ako ile evlenen Hideki, bir senedir oyun arkadaşlığı yaptığı kişilerle tanışınca Ako'nun cidden Ako olduğunu görür. Diğer 2 erkek karakter ise aslında kızdır.
Çocuğa memişlerini dayayıp duran kız ve harem kokulu ortamı haliyle sevmedim. Konu standart, karakterler iş yok. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Onigiri (Spring 2016)
Rengarenk canavarları biçen, rangarenk kostümlü savaşçı küçük kızlar.
Özetle her biri 4 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Pan de Peace! (Spring 2016)
Pan aşığı bir kız okulun daha ilk gününde pan sever iki kız bulup onlarla arkadaş olur.
Küçük kızlar için yapılmış sanırım. Zerre ilgimi çekmedi. Özetle her biri 3 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Ragnastrike Angels (Spring 2016)
Okul formalı bir kız uzaktan şehrin yanışını izliyor filan.
Valla zerre birşey anlamadım. Bir oyundan kareler mi? Yakında gelecek bir serinin trailer ı mı? Kız cart curt güçleri ile birşeye dönüşüp dünyayı kurtaracak gibi duruyor. Özetle her biri 30 saniye süren 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Sansha Sanyou (Spring 2016)
Ailesi iflas edince halk okuluna transfer olan Youko, öğle yemeği vakti iki kızla tanışır. Artık yalnızlığı sona ermiştir. Öğle yemeği vakitlerini sabırsızlıkla beklemekte, beceremese de yeni arkadaşları için yemekler denemektedir.
Bir grup küçük kızın arkadaşlık hikayesi. Kızlar tatlılar. Ama seri ilgi alanıma girmiyor. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan (Spring 2016)
"Ashiya, Ashibe", taşındıkları ilk gün yeni mahallelerinde kamyondan düşmüş tatlış bir ayıbalığı bulup adını "Goma-chan" koyar. Sonrasında okula başlar ve yeni arkadaşlar edinir. Bu arada eski mahallesindeki arkadaşı "Anan, Sugao", patlıcanları Ashiya'ya benzetmekte, onlara sarılıp sınıf sınıf diye ağlayarak yatmaktadır. hahahahahahahaha:-)
Açıkcası bayıldım. Çocuk animesi olmasına rağmen iyiydi. İlk iki bölümü bu nedenle izledim. İkinci bölümde de halk banyosunda nasıl hareket edilmesi gösteriliyor mesela. çocuklar için eğitici öğretici bir seri. Ek olarak çocuklar banyoda giyinikti. Detaylara önem verilmesi hoşuma gitti. Tam yeğenle oturup izlemelik. Bir karede de Ashiya, sinirli sinirli gelen çocuğa gönülten sarılma jutsu ile karşılık veriyor. hahahhahha :-) Esprileri cidden sevdim. Açıkcası ilerde VAKTİM OLURSA izlemeyi düşünüyorum. Özetle her biri 9 dakika süren 32 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge (2016 Spring)
Sıfır enerji ile etrafta melül melül dolaşan Tanaka'nın bir numaralı hobisi uyumaktır. Uzun boylu karizmatik arkadaşı Oota, rol yapmayan cidden acayip tembel olan arkadaşını anlamasa da desteklemektedir. Örneğin okula gelirken çimenler üstünde uyuya kalan Tanaka'yı omuzlayarak sınıfa taşımaktadır gibi gibi...
Tanaka'yı sevmedim. Benim gibi çalışkan birisinin bu kadar tembel ve başkalarını -bilinçli değil ama yine de- sömüren birisini sevmesi zor zaten. Ooto'nın kendisini ve sesini beğensemde(Hosoya, Yoshimasa) vakitsiz olduğum için devam etmicems. ps: bu arada bölüm sonunda aşık bir kız bu ikisini izlemeye başladı. İlerde vaktim olursa bir kaç bölüm daha bakmaya karar verdim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Tonkatsu DJ Agetarou (Spring 2016)
Babasının yanında Tonkatsu öğrenen ve bundan pek memnun olmayan genç çocuk bir rastlantı sonucu bir dans klübüne gider ve DJ in yaptığı işe aşık olur. DJ likte, tıpkı Tonkatsu yapmak gibidir ve çocuk kararını verir. Tonkatsu DJ olacaktır.
Çizimler kötü, konu, işleniş, karakterler ilgimi çekmedi. Özetle her biri 9 dakika olan 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Uchuu Patrol Luluco (Spring 2016)
Normal bir yaşam sürmek isteyen kız yemek sırasında babası buz kesilince, babasının iş yerine gider ve onun işini deviralır. Yani abuk bir kostüm ile suçluları yakalayacaktır.
Tamamen çocuklar için yapılmış bir anime dicem ama Luluco nun fizik hatlarını pek çocuksu bulmadım. İlginç. Yani cinsel dokundurmaları olan ama çocuk animesi derims. Hmmmm ilginç.. Özetle her biri 7 dakika süren 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Usakame (Spring 2016)
Çok hızlı konuşarak sanırım komik olması gereken cümleleri arka arka sıralayan ve tenis oynayan bir grup kızın bikbikleri.
Çizimleri ve işlenişi hiç sevmedim. Konu ve karakterler ilgimi çekmedi. Özetle her biri 4 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Wagamama High Spec (Spring 2016)
Hava çok sıcak ve klima çalışmıyor diye uniformalarını çıkaran mimişli 4 kızın hikayesi.
Olmayan konuyu, işlenişi ve karakterleri sevmedim. Özetle her biri 3 dakika olan 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hiç yorum yok: