Cumartesi, Ağustos 06, 2016

Haikyuu!! Second Season (2015 Fall)

 Bizimkiler dört farklı takımla birlikte summer training camp a katılırlar (The Fukurodani Academy Group: Nekoma, Fukurodani, Ubugawa, ve Shinzen).  Hinata ile Kageyama bir nedenden kavga edip ayrı ayrı kendilerini geliştirmeye kasarlar. Niyetleri the japanese national high school volleyball tournament ta karşılaşacakları takımı yenmektir. Çünkü o takımlardan birisinin ace i ("Ushijima, Wakatoshi", en iyi 3 ace den biriymiş) bunlarla karşılaşır ve küçümseyici bir konuşma yapar. Diğer yandan Kiyoko, mezun olacağı için yerine biz kız bulup onu eğitmeye başlar.

_ "Yachi, Hitoka" nın, görünüşe göre yargılayıp, gomennasai, gomennasai demelerine koptum. Kız sevdirdi kendisini:-)
_ Hitoka'nın annesi diyor ki: "That's fine and all, joining passionate people when you aren't going to give it your all is the rudest thing you could do." Ben diyorum ki: "Aishiteru mama!" :-) Kızın annesine yetişip cesaretle isteğini söylemesi ayrıca alkışa şayendi, sevdims.(ep:3)
_ "Tsukishima, Kei" ile abisi arasında gelişen olaylar... Pek etkilenmedim.
_ Arasıra karşılaştıkları takımların geçmişlerine, motive nedenlerine değiniliyor, gereksiz bence. ps: 3.sezonda karşılaşacaklarsa iyi.
_ 18 itibariyle deli heyecanlı maçlar başladı. Açıkcası ikinci sezon pek action dolu geçmiyo diye düşünüyodum. 18 itibariyle çığlık çığlığayım. :-)
_ 20-21 deki çocuğu acayip ii çizmişler. Çizimler, tavırlar 10 numara; sevdims.
_ 24 de resmen kalp krizi geçirdim; yok böyle bir maç!

Özetle Haikyuu! hala en iyi spor animelerinden biri. Kesinle devam!

Tag: Haikyu!! 2
Type: TV
Episodes: 25
Duration: 24 min.
Cast: Hinata, Shouyou(Murase, Ayumu); Kageyama, Tobio(Ishikawa, Kaito);
myanimelist.net detail