Cuma, Ağustos 19, 2016

Kiznaiver (Spring 2016)

7 günahı simgeleyen 7 genç bir örgüt tarafından kaçırılarak bir deneyde kobay olurlar. Çocuklar birbirlerinin acısını hissetmekte, ona göre ilişkilerini geliştirmektedirler. Önce dürüst olmayı sonra kalplerini açmayı ve arkadaş olmayı öğrenirler. Bu arada ana karakterimiz Katsuhira hatırlamadığı geçmişi ile yüzleşir, bazı aşklar karşılık bulur, bazıları ise üzülür.

Beklentimden iyi çıkan bir seri oldu. 
_ Seslendirmelere bayıldım. Hepsi güssel ama Katsuhira için "Kaji, Yuki" ve Hisomu için "Nishiyama, Koutarou" mükemmel.
_ Favori karakterim başta Hisomu idi. Ama daha sonra Yuta'yı seslendiren "Shimazaki, Nobunaga" ı görüp gülümsemesine aşık oldum. Yuta ga daisuki desu! :-)
_ Katsuhira'nın ağladığı sahne mükemmeldi.
_ Biricik Niko'nun hakkı yenildi diye düşünüyorum. Kız düşündü, taşındı, inandı, cesurca dile getirdi, bazen bağırması gerekti, bazen üzülüp ağlaması gerekti. Ama normal tepkiler dışında kimse alkışlamadı. Diğer taraftan ana karakter Katsuhira, Niko'nun daha önce başardığı birşeyin %10 unu yapınca, uww yeah şeklinde alkışlar filan. Deli rahatsız olmadım ama Niko'yu sevdiğim için adına üzüldüm.
_ "Sonozaki, Noriko" karakterini hiç sevmedim. Bilmiyorum, sadece sevmedim.

Spoiler: Yalnız kız, yeni arkadaşlarını o kadar severki, onların acı çekmesini istemez. Acıyı paylaşmaz, bilakis üstünde toplam. Lakin iyi niyeti sonucu diğerleri hissizleşir. Sadece acıyı değil başka şeyleri de hissetmemeye başlarlar.

Özetle çok sevdim. Devamı olursa kesin ilgileniyor olucam.

Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Yuta, Tsuguhito(Shimazaki, Nobunaga); Agata, Katsuhira(Kaji, Yuki); Hisomu, Yoshiharu(Nishiyama, Koutarou); Tenga, Hajime(Maeno, Tomoaki);
myanimelist.net detail



Kiznaiver - 00
Kiznaiver-ı seslendiren 8 ses sanatçısının sohbeti ve ip atlaması. Ah Yuta kun u seslendiren Shimazaki, Nobunaga a aşık oldum. Uzun, ince, ve harika bir gülümsemesi var.
Type: Belirsiz
Episodes: 1
Duration: 24 min.



Hiç yorum yok: