Cuma, Ağustos 12, 2016

Shounen Maid (Spring 2016)

Annesinin ölümü ardından dayısı ile tanışan ve koca bir malikanede yaşamaya başlayan Chihiro, bedavacı görünmek istemez ve leş gibi olan evi temizlemeye başlar. Zaten en büyük hobisi de temizlik yapmaktır. Zamanla yeni arkadaşlar edinir ve dayısı ile arası düzelir. Zamanında abla kardeşine; "zorda kalırsam yardımını isticem, işte o zaman yanımda ol" demiştir. O nedenle Madoka, hep asi ablasının ses etmesini beklemiştir.

İzlerken gülmedim, ama sakin tatlı akışı beni etkiledi ve nasıl olduğunu anlamadan seriyi bitirdim. Dayı Madoka'yı çok sevdim. Yine kedileri etkilemek için kasan yaşlı kadın beni gülümsetti. Bir tek çocuğun bencilce temizlik manyağı çıkması canımı sıktı. Örneğin arkadaşları arıyor, hadi birlikte şunu yapalım diyorlar. Chihiro, olmaz bugün temizlik yapıcam diyor. Arkadaşları yardıma geliyorlar. Neyse o günün işlerini bitiriyorlar. Çocuk düşüncesizce yarında çamaşır günü diyor. Salak arkadaşlarının ona yardıma geldiğini, birlikte birşeyler yapmak için çaba sarfettiklerini düşünmüyor. Ben merkezci angut yani. Öhöm gene de özellikle dayısına olan hisleri filan, tatlı çocuk, sevdirdi kendisini. Özetle devamı olursa izlerims. Çünkü sakin anime.

Tag: Boy Maid
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Takatori, Madoka(Shimazaki, Nobunaga); Shinozaki, Keiichirou(Maeno, Tomoaki);
myanimelist.net detail